به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، محمود بهمنی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه فضای کسب و کار باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: باید به بانک ها کمک شود؛ کاهش مواد اولیه منجر به کاهش تولیدات شده است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی ثباتی در بازار را نمی پذیریم، باید تغییر نگرش دهیم تا مشکلات کسب و کار از بین برود؛ به روز بودن تجهیزات به بهبود شرایط اقتصادی کمک خواهد کرد در غیر این صورت از توسعه و پیشرفت عقب می مانیم.

بهمنی با اشاره به اینکه پیش بینی شده بود ۶۵ میلیارد تومان سرمایه توسط سرمایه گذاران در استان البرز جذب شود، افزود: رشد هشت درصدی اقتصادی استان البرز با توجه به عدم استقبال سرمایه گذاران کاهش یافت؛ باید ظرفیت های استان البرز احصاء شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در این شرایط کشور نیاز داریم تا سواد رسانه ای خود را تقویت کنیم، اگر آینده روشن اقتصادی پیش روی سرمایه گذاران تعریف شود، انگیزه بیشتری برای انجام فعالیت خود خواهند داشت.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با نگاهی به شرایط اقتصادی جامعه اولویت بندی پروژه های عمرانی امری عقلانی به شمار می رود؛ پیشرفت پروژه های فیزیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان البرز اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه های راه های این استان به دنبال داشت، مطرح کرد: طی این سفر برای قطعه نخست پروژه آزادراه تهران_ شمال ۶۰۰ میلیارد تومان، پروژه ادامه اتوبان همت ۱۰۰ میلیارد تومان و پروژه راه شهرستان طالقان ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد.

بهمنی به ضرورت مقابله با قاچاق تأکید کرد و ادامه داد: تقویت زیرساخت های حمل و نقل و مخابرات از دیگر مسائلی است که باید در البرز مورد توجه قرار گیرد؛ تملیک واحدهای تولیدی سم است، مانند مادری که فرزندش را از او جدا می کنند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۳