به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال رتبه اول کشور را کسب کرد و این امر امسال نیز با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

استاندار البرز اظهار کرد: مهمترین مسؤولیتی که نظام بر عهده ما به عنوان کارگزاران خود گذاشته رسیدگی به امور مردم است که این ستاد نیز بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق این امر مهم فعالیت می کند؛  برای حل مشکلات مردم و به ویژه تولیدکنندگان آماده هستیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

شهبازی از ایجاد لینکی برای ارتباط بی واسطه با فعالان اقتصادی در پرتال استانداری البرز جهت طرح موانع و حل آن ها خبر داد و گفت: استان البرز در برگزاری جلسات کیفی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، تنظیم بازار و … جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی مطرح کرد: سال گذشته ۲۰۲ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز صورت گرفت از این مقدار، ۱۰۰ میلیارد دلار در اسفند ماه محقق شد؛ حدود ۷۰۰ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری داخلی در این استان رقم خورد.

استاندار البرز اظهار کرد: اکنون شاهد پویایی و روی ریل قرار گرفتن فعالیت حوزه های مختلف عمران، آبادانی، توسعه شهری و روستایی، اقتصادی و سامان گرفتن پروژه هایی که در گذشته بلاتکلیف مانده بودند، هستیم.

شهبازی بیان کرد: البرز استانی است که به طور متوسط هر سه روز یکبار میزبان یک مسؤول ملی بوده و همچنین روز گذشته همراه مجمع نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی دیداری با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این دیدار مطالبات استان در حوزه ارتقای زیرساخت های آموزشی، بهداشت و درمان، ورزشی، راه سازی و غیره طرح و قول مساعد رسیدگی به این امور از معاون رئیس‌ جمهور اتخاذ شد. همچنین گفت و گو در مورد سهم البرز از اعتبارات تبصره ۱۸ که بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است نیز صورت گرفت.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در این دیدار در خصوص ساختمان جدید استانداری نیز گفت‌ و گو شد، ادامه داد: معاون رئیس‌جمهور با رویکرد خوبی که به توسعه و عمران البرز دارد، به زودی دستور لازم را برای آغاز عملیات اجرایی این مکان صادر می کند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/۱