به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، علی اکبر حقیقی، رئیس سازمان نظام پزشکی کرج پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در نظام پزشکی استان البرز برگزار شد، گفت: تعرفه های پزشکی به پیشنهاد وزارت درمان و شورای بیمه عالی سلامت تصویب و در سراسر کشور اجرا می شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی کرج با اشاره به اینکه در سال جاری تعرفه های بخش دولتی ۱۰ درصد و تعرفه های بخش خصوصی ۱۳ درصد افزایش یافته است، افزود:همچنین ویزیت در بخش خصوصی و دولتی هشت درصد اضافه می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه هرگونه تجهیزات درمانی بدون اخذ مجوزهای قانونی غیرمجاز است و هیچ شخصی بدون داشتن مجوز نمی تواند از این تجهیزات استفاده کند، گفت: در سازمان زندان ها از پزشکان بسیار ماهر استفاده می شود که دوره های پزشکی و مراحل ورود به این سازمان دشوار ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه کلینیک ترک اعتیاد توسط بازرسین و تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می گیرد و پرونده های متخلفین در دادگاه نظامی و تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود، بیان کرد: مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در دست بررسی است.

حقیقی با بیان اینکه اولین، نخستین، رایگان و غیره کلمات نادرستی هستند که مراکز پزشکی اجازه استفاده از آن ها را ندارند، اظهار کرد: بالغ بر سه هزار پزشک متخصص، بیش از دو هزار پزشک عمومی و حدود یک هزار و ۵۰۰ دندانپزشک در البرز مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۳