به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ظهر امروز در مراسم بهره برداری از تعریض لاین جنوبی اتوبان تهران – کرج در محدوده گرمدره گفت: به دنبال افتتاح این لاین حجم تردد از آزادراه تهران-کرج در ساعت که حدود ۳.۵ برابر تردد سایر محورهای کشور بود، تسهیل می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: لاین جنوبی اتوبان تهران-کرج در محدوده گرمدره حدود ۲.۵ کیلومتر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اکنون آماده بهره برداری است. تعریض لاین شمالی اتوبان کرج -تهران در محدوده گرمدره نیز به طول ۲.۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعریض لاین شمالی اتوبان کرج-قزوین نیز به طول ۴.۵ کیلومتر با ۴۵ درصد پیشرفت در حال تکمیل است، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و نظارت و بررسی جدی بر روند انجام کار تلاش می کنیم سه فاز باقی مانده از این پروژه امسال به بهره برداری برسد.

درویش پور مطرح کرد: بهره برداری از قطعه اول و دوم آزادراه تهران-شمال، تکمیل ادامه آزادراه همت تا جاده کرج-چالوس، تکمیل قطار برقی کرج-هشتگرد، تسریع در تکمیل راه چرمشهر-آبیک و بهره برداری محور هشتگرد-طالقان به صورت جدی در دستور کار استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها و به ویژه کمربندشمالی کرج که به ادامه همت متصل می شود، گره ترافیکی البرز باز می شود و مردم البرز شاهد ترددی آسان خواهند بود؛ میزان تردد از محورهای مواصلاتی البرز در هر ساعت، چهار برابر میانگین محورهای مواصلاتی کشور است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/۱