به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه امروز با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: تناقض گویی و خلاف واقع گویی بعضی مسؤولان در رابطه با پیوستن یا نپیوستن به لوایح که بدون تضمین است، مطلب حائز اهمیتی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: وزیر امورخارجه در مجلس با صراحت مطرح کرد که پذیرش لوایح اف.ای. تی. اف مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی کند.

وی در محور دیگر خطبه نماز جمعه کرج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مطرح کرد: هرکسی هرکاری را که برعهده دارد باید با تمام توان و اهتمام انجام دهد، ضروری است مسؤولان مصلحت اندیشی و عاقبت اندیشی را در کارها ملاک نظر قرار دهند.

امام جمعه کرج با قرائت جملاتی از رهبر انقلاب در خصوص تصمیم گیری صادقانه مسؤولان در روند سیاست خارجه مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر طی شدن روند قانونی کارها و امور دارند در خصوص لوایح نیز بر همین امر اصرار دارند هرچند بارها در رابطه با لوایح و پیوستن به کنوانسیون ها مخالفت خود را اعلام داشته اند.

ضرورت رعایت قوانین فضای مجازی محور دیگر سخنان خطیب نمازجمعه کرج قرار گرفت و مطرح کرد: استکبار و دشمنان انقلاب همواره شاهد اقتدار و نفوذ ایران هستند با این وصف عده ای از مدیران غرب زده همان سیاست های غرب را بیان و از طریق فضاهای مجازی و حقیقی خواسته های دشمنان را القاء می کنند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر وجود مدیران کارآمد و توانمند در کشور عنوان کرد: بعضی مدیران ما بی حس و بی انگیزه هستند و از غرب واهمه دارند، این ها را عوض کنید و مدیران جهادی را بر سر کار آورید.

وی با اظهار امیدواری از پیشروی ایران به سمت تمدن نوین مطرح کرد: نیروهای مجرب  وکاربلد در کشور وجود دارند و دشمنان انقلاب بدانند که نمی توانند با ناکارآمد نشان دادن نظام مانع پیشروی ایران به سمت تمدن نوین اسلامی شوند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۱/س/۲/ق