به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با حضور در آئین افتتاحیه مجموعه سالن ورزشی درون مدرسه ای خیرساز به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در مشکین دشت کرج، گفت: اولویت نخست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ورزش دانش آموزان دختران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان این مطلب که دختران امروز، مادران فردای جامعه هستند، افزود: امروز اگر مردان بزرگ در عرصه های مختلف نام آوازه می شوند به واسطه مادران آنان است؛ به همین منظور سرمایه گذاری بروی قشر دختران یک امر ضروری است.

حمیدی با تاکید بر این مهم که دختران باید جایگاه و قدر خود را بدانند، بیان کرد: کشوری که دختران جسور، توانمند و کارآمد به ویژه سلامت داشته باشد در هیچ برهه و عرصه ای آسیب نمی بیند؛ به واقع یک مادر باید برای مسیر تربیت فرزند سلامت و پرانرژی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی و افتتاح یک سالن با مشارکت بانک ملی در ایام دهه فجر، همچنین ۱۵ پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان البرز وجود دارد که با تدابیر صورت گرفته در حال اتمام پروژه است.

وی با قدردانی از همت معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همچنین خیران در امر ساخت سالن های درون مدرسه ای، توضیح داد: مجموعه ورزشی درون مدرسه ای مدرسه زنده یاد رحیم رهنمایان در مشکین دشت کرج نمونه تلاش های صورت گرفته است، که جای دارد این اقدام را به مصداق آیه قرآن دست شما خیران در دست خدا است.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۳/س/۲