به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سالار قاسمی  در رابطه با خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر تنبیه ۲ دانش آموز با قاشق داغ در مدرسه یکی از روستاهای این استان، اظهار کرد: صبح امروز ششم اسفند خبری مبنی بر تنبیه دو دانش آموز در یکی از مدارس مقطع ابتدایی شهرستان نظرآباد به آموزش و پرورش رسید. طبق اطلاعات دریافتی، این تنبیه در پی دعوا و مشاجره بچگانه سه دانش آموز این مدرسه اتفاق افتاده است.

وی افزود: معلم این دانش‌آموزان بعد از این مشاجره اقدام به تنبیه و ضرب و شتم آنها کرده که این موضوع از صبح از طریق سرپرست اداره آموزش و پرورش نظرآباد، معاون آموزش ابتدایی و سایر مسئولان در حال پیگیری است.

وی گفت: معلم و مسئولان مدرسه‌ای که این اتفاق در آن رخ داده، برای توضیح به حراست اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کرده‌اند. به زودی جزئیات این اتفاق اعلام و شفاف‌سازی لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

همچنین یاسین‌ مهر مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش نظرآباد گفت: در اسرع وقت با مدیر و معلم این مدرسه برخورد جدی می‌شود. هم‌اکنون در مدرسه شهید علوی فر در روستای صالحیه نظرآباد هستم و موضوع از نزدیکی در حال بررسی است. از رسانه‌ها درخواست دارم تا قطعی شدن مطلب از شایعه‌پراکنی در فضای مجازی خودداری شود تا به زودی و پس از بررسی نهایی، نتایج از طرف مراجع بالاتر اعلام شود.

انتهای پیام/ح