به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز توان و ظرفیت داشتن یک تیم لیگ برتری  را دارد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به پایتخت و ظرفیت‌های دیگر این استان نیاز است مسؤولان استان به صورت جدی در این زمینه برنامه ریزی کنند تا البرز در لیگ برتر یک نماینده داشته باشد.

وی افزود: خرید و فروش تیم های ورزشی را ممنوع کردیم تا استان‌ها بر اساس ظرفیت‌های واقعی خودشان در لیگ برتر نماینده داشته باشند و مشکلات سابق تکرار نشود.

 تاج در رابطه با گمانه زنی‌هایی که در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی انجام می‌شود، گفت: فدراسیون تلاش می‌کند یک مربی سرشناس و توانمند برای تیم ملی انتخاب کند اما تاکنون هیچ تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده و نمی‌توانیم از کسی اسمی ببریم.

تاج گمانه ‌زنی ها در رابطه با حضور برانکو در تیم ملی را تکذیب کرد و گفت: هیچ گزینه ای قطعی نشده است و همه این مطالبی که مطرح می‌شود گمانه زنی است و قطعیت ندارد.

تاج در ادامه با اشاره به حضور تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا از مربی و بازیکنان این تیم‌ها  تشکر کرد و افزود: این تیم ها کار سختی در رقابت‌های آسیایی دارند و ما آن‌ها را به عنوان نمایندگان کشورمان در مسابقات می بینیم و با توجه به سرمایه گذاری ‌های رقبای ما در آسیا این تیم‌ها با مشکلات زیادی در رقابت‌ها حاضر می ‌شوند.

تاج در رابطه با مجمع هیأت فوتبال استان البرز گفت: ما یکبار مجمع را در بهمن ماه برگزار کردیم اما یک شبهه قانونی وجود داشت که آیا برخی از اعضا می‌توانند در مجمع شرکت کنند یا از نظر قانونی حضور آن‌ها اشکال دارد. جمع بندی ما این بود که باید برای مجمع یک بار دیگر ثبت نام کنیم و مجمع را برای انتخاب رئیس هیأت فوتبال برگزار کنیم. دیروز هم ما همه اعضایی که ثبت نام کرده بودند و انصراف نداده بودند تأیید کردیم.

وی افزود: مجمع امروز بسیار خوب بود. به نظرم باید استان البرز از این به بعد برای اقدامات جدی‌تری تلاش کند. در استان البرز در زمینه توسعه ورزش بانوان، فوتسال، فوتبال ساحلی و بخش داوری کارهای خوبی انجام شده‌است و استان باید به سوی یک توسعه فوتبالی همه جانبه حرکت ک

وی با بیان اینکه یک ظرفیت بسیار خوب در حوزه داوری در استان البرز داریم، گفت: فوتسال در کرج رشد بسیار زیادی دارد و باید در حوزه داوری هم تلاش بیشتری انجام دهیم تا این ظرفیت پر رنگ‌تر شود. در فوتسال هم باید نگاه ویژه‌ای شود چرا که فضا برای فوتسال در البرز بسیار فراهم است و در حوزه بانوان هم البرز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

تاج با بیان اینکه البرز جزو استان‌هایی است که ظرفیت‌های بانوان در آن بسیار درخشان است، بیان کرد: در البرز توجه به فوتبال و فوتسال بانوان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیون شهیدانی هچمون شهید حججی هستیم، بیان کرد: جام حذفی را در دو سال گذشته در مرز ایران و عراق برگزار کردیم در حالی که در چند قدمی ما داعش بود و این امنیت و آرامش کشور مدیون شهدای بزرگوار است و امنیت نعمتی است که هیچ جایگزینی ندارد.

تاج در رابطه با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: هرکسی به سهم خود در هر جایی که سهم دارد کار می‌کند،‌ کی‌روش هم در تیم ملی ما تلاش و کار کرد و دارای قابلیت‌های بسیار خوبی بود و مانند دیگر افراد هم دارای نقاط ضعفی بود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۳/ب/۲