به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، زهرا عرب‌شاهی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان البرز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که در سالن شهدای دولت کرج برگزار شد، اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص هزینه کرد اعتبارات یک درصدی طرح‌های پژوهشی ماده یک تبصره از قانون بودجه سال ٩٧ باید در قالب قراردادها اتخاذ شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان البرز افزود: طرح مطالعات راهبردی توسعه پایدار استان البرز حدود ۳۵۰ میلیون تومان برآورد هزینه شده است که باقیمانده اعتبارات یک درصدی پژوهشی تجمیع شده طی این جلسه مصوب شد. همچنین مطالعات فردی و اجتماعی مربوط به ۵ هزار شهید دفاع مقدس و تأثیر آن در جامعه بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ اولیه در نظر گرفته شده برای این اقدام ١۵٠ میلیون تومان برآورد شده است، اضافه کرد: این طرح با همکاری اداره ارشاد اسلامی و سپاه استان البرز انجام خواهد شدکه امید می‌رود با افزایش اعتبارات این گونه پژوهش‌ها افزایش یابد.

عربشاهی از ابلاغ رقم نهایی اعتبارات مصوبه استان تا پایان سال جاری خبر‌داد و اضافه‌کرد: تصویب طرح تائید فضا و ساختمان اداری برای کل محیط زیست نیز طبق اعلام شورای برنامه ریزی کشور تخصیص اعتبار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشتغال روستایی و تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال روستایی برای روستاهای بالای ٢٠ خانوار انجام شده است که طبق قانون ششم توسعه طرح های مربوطه ارائه شده توسط دانشگاه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ/١١٠٢/س/۱