به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز طی نشست کارگروه صادرات غیرنفتی استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: البرز دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف اعم از حمل و نقل زمینی و هوایی، نزدیکی به پایتخت، گذرگاه ۱۲ استان کشور، استقرار مراکز علمی و تحقیقاتی و امکانات کم نظیر طبیعی است.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت بهره مندی از کارگروه‌هایی که از وجود افراد نخبه و اندیشه در سطوح ملی و استانی بهره مند هستند، مطرح کرد: فکر، اندیشه نو و کارآمد زمینه تصمیم های دقیق، تولید محور و اثرگذار است.

وی ادامه داد: تمام استان های کشور صاحب برند خاصی برای صادرات به سایر نقاط هستند با این وجود استان البرز نسبت به دیگر برندها شاخص است.

شهبازی با بیان اینکه زندگی، کسب و کار در البرز همواره در جریان است، توضیح داد: امید و زندگی از روند مهاجرت‌ها به این استان، تقاضای اشتغال و فعالیت‌های عرصه تولید مشهود و ملموس است.

شهبازی اضافه کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران مستقر در البرز با تعصب، انگیزه و اشتیاق در حال فعالیت هستند و این فرصت ارزشمندی در راستای رونق اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه در سال آتی از مدیران دستگاه‌ها انتظار بیشتری نسبت به پیگیری مطالبات ملی است، عنوان کرد: هر کدام از دستگاه‌ها متناسب با اهمیت پاسخگویی به نیازهای مردم موظف هستند وظائف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت تسریع راه‌اندازی سایت دائمی نمایشگاه در البرز، گفت: این امر با توجه به نیاز و ظرفیت های استان باید با اهتمام ویژه ای در اسرع وقت پیگیری و اجرایی شود.

استاندار البرز برپایی نمایشگاه های فصلی و مناسبتی را با نظارت مستقیم سازمان صمت را مهم خواند و تصریح کرد: تقویت زیرساخت گمرک استان با هدف واردات و صادرات از جمله برنامه های قابل پیگیری است.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ایام پایانی سال، ضرورت دارد که سازمان صمت در حوزه تولید، توزیع و عرضه کالا ورود و نظارت کند تا مردم با آرامش خاطر به تامین مایحتاج خود بپردازند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲