به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، منصور رحمانیان  مدیرکل هواشناسی استان البرز امروز گفت: طبق بررسی الگوهای هواشناسی از عصر روز پنج‌شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده است که در پی آن بارندگی از شامگاه جمعه آغاز و تا روز شنبه اغلب نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه وضعیت هوای شنبه همراه با رگبار باران است، افزود: بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پنج سانتی‌گراد بوده است. روز یکشنبه هوا مرکز استان تقریبا ابری و همراه با مه رقیق می‌باشد کمینه و بیشینه هوا به ترتیب چهار و ۱۲ درجه سانتیگراد ارزیابی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: در این راستا هواشناسی استان اخطاریه مبنی‌بر وقوع سیل و آبگرفتی به دستگاه‌های مرتبط برای مقابله با مشکلات احتمالی ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه نیز آسمان نیمه ابری همراه با مه پیش‌بینی شده و میانگین بیشینه و کمینه دمای هوا در این  روز یک تا ۹ درجه سانتی‌گراد است، اضافه کرد: وضعیت هوا در روز سه‌شنبه هفته جاری کمی ابری خواهد بود و شدت وزش باد کاهش خواهد یافت، در این روز کمینه دما تا یک درجه زیر صفر نیز پیش‌بینی شده است و بیشینه هوا نیز ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/ب/۲