به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس به نقل از وِرایِتی، لیام نیسون هنرپیشه فیلم معروف «ربوده شده» و «فهرست شیندلر» با واکنش‌های احساسی از خبر تجاوز به یکی از دوستانش، به سیاهان حمله‌ور شد و در شبکه‌های اجتماعی دردسرساز شد.

لیام نیسون: «زمانیکه شنیدم یکی از آشناها مورد تجاوز یک سیاه‌پوست قرار گرفته به داخل خیابان رفتم و خواستم با کشتن چند سیاه‌پوست لعنتی انتقام بگیرم.»

او در ادامه افزود: «در یک منطقه به این طرف و آن طرف می رفتم و دنبال آن سیاه‌پوست بودم و میله‌ای آهنی هم با خود داشتم و شرمنده‌ام از گفتن اینکه یک هفته را اینگونه سپری کردم تا سیاه‌پوست حرامزاده را گیر بیارم و بکشم.»

جالب اینکه لیام نیسون این روزها فیلم «تعقیب سرد» را که داستان انتقام است در حال تبلیغ برای اکران دارد. او گفت که پس از یک سفر خارجی به خانه بازگشته و از جریان آن تجاوز مطلع گردیده است. او جزئیاتی در مورد شخصی که مورد تجاوز قرار گرفته ارائه نکرد.

نیسون در مورد شرایط روحی فرد مورد تجاوز گفت: او در وضعیتی‌ست که در بدترین شرایط روحی در حال کنار آمدن با این قضیه و بحران روحی است. «از او پرسیدم که این فرد دقیقا چه کسی بود و چطور آدمی بود و آیا او را دقیق می‌شناسی؟ که او در جواب فقط گفت که یک فرد سیاه‌پوست بود.»

نیسون گفت از واکنشی که از شنیدن خبر این تجاوز به او دست داده، درس گرفته و به خود یادآور شده که او در دوران مشکلات اجتماعی و ناآرامی در کشور زادگاهش ایرلند بزرگ شده و آن همه مشکلات را تجربه کرده و اینکه اگر انسان بخواهد بلافاصله پس از شنیدن انچنین خبری، واکنش نشان دهد و بخواهد انتقام بگیرد به خون و خونریزی خواهد انجامید.

لیام نیسون حالا با واکنش‌های شدید و اعتراضات به جریان تجاوز جنسی که در پی آن منجر به توهین ناخواسته وی به نژاد سیاه شده در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و اعتراضات شدیدی در این شبکه‌ها علیه او به‌راه افتاده است.


لیام نیسون یک نژادپرست رفتاری است. او کاملا افسرده است و کاملا پیداست. او سراغ بهانه می‌گشت که در نژاد‌پرستی‌اش عقده‌گشایی کند. نیسون می‌خواهد به سیاه‌پوستی که هیچ‌گونه ربطی به آن تجاوز نداشته آسیب برساند و این بسیار منزجر کننده است.

نماینده نیسون هنوز توضیحی در مورد این مساله ارائه نداده است.

انتهای پیام/