به گزارش پایگاه خبری ربیع حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر اظهار داشت: نباید از غافله علم در جهان عقب بمانیم که خدای نکرده دست نشانده استکبار نشویم.

وی افزود: مسئولان باید نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند در باب اقتصاد نقشه راه باید داشت و از اشرافی گری دوری کرد توجه ویژه داشته باشند، چه ضرورتی دارد مسئولان برای اجرا و افتتاح طرح ها با تعطیلی ده ها اداره و راه اندازی ده ها خودرو موجب اسراف و از بین بردن منابع دولتی شوند.

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان اجرایی کشور در خصوص  هزینه کرد از بیت المال دقت کنند، اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب را پیگیری و با سودجویان و قاچاقچیان برخورد کنند.

حجت الاسلام دهشیری با توجه به روز شمار انقلاب افزود: جوش و خروش مردم ایران در این دوران مثال زدنی است و در همین ایام بود که حضرت امام خمینی(ره) با ارسال بیانیه از مردم ایران تشکر کرده و آماده ورود به ایران شد.

دستاورد سیاسی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است

وی ابراز داشت: یکی از دستاوردهایی که انقلاب اسلامی برای ملت ایران داشته، دستاورد سیاسی است، مردم ما روی پای خود ایستاده و خودشان مسئولان را انتخاب می کنند و آزادانه در تصمیم گیری ها شرکت دارند.

امام جمعه اردستان  ادامه داد: اگر مردم و مسئولان با هم متحد باشند از این گردنه مشکلات اقتصادی به راحتی عبور  خواهیم کرد.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: آن مسئولانی که پستی را اشغال کرده و در کار خود ضعف دارند باید بدانند روی خون شهیدان پا گذاشته اند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به آزادی مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی ابراز داشت: آمریکایی ها درآشفتگی عجیبی به سر می برند و این آغاز راه نابودی آنهاست.