به گزارش پایگاه خبری ربیع، لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه معرفی شد. این روزها نمایشگاه CES 2019 برگزار می شود و تمام برندهای مشهور جهان، از فعالیت های جالب خود در این مراسم رونمایی می کنند. سامسونگ نیز به عنوان یکی از مشهورترین برندهای حوزه تکنولوژی، لپ تاپ گیمینگ خود را معرفی کرد.

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه، نوت بوک ۹ پرو نام دارد و سامسونگ تلاش کرده است در همه موارد کیفیت محصول خود را افزایش دهد. این لپ تاپ در قالب یک پرچمدار خواهد بود و به نظر شرایط خوبی را برای برند سامسونگ ایجاد خواهد کرد. این محصول جدید حاشیه های باریک تری در مقایسه با سایر محصولات این برند دارد. دکمه های بزرگ تر کیبورد و جنس بدنه این محصول بدون شک از ویژگی های جالب توجه این برند به شمار خواهد رفت. در کنار این ویژگی ها، طرح های ایجاد شده در گوشیهای این محصول وجه تمایزی با محصولات دیگر خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه چه مشخصاتی دارد؟

محصول جدید سامسونگ وزنی در حدود ۱.۲۸ کیلوگرم دارد که در مقایسه با محصولات دیگر کمی سنگین تر است. این محصول از پردازنده نسل هشتمی چهار هسته ای اینتل ۸۵۶۵U  به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه PCIe NVMe SSD بهره می‌برد و دارای دو پورت تاندربولت ۳، یک درگاه microSD، جک هدفون و یک درگاه USB-C عادی است.

لپ تاپ جدید سامسونگ به طور کلی یک محصول هیبریدی محسوب می شود و امکان چرخش ۳۶۰ درجه صفحه نمایش وجود دارد. لپ تاپ گیمینگ سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت است و یک قلم استایلوس Active Pen نیز برای کاربران فراهم کرده که برای طراحی مناسب خواهد بود.

لپتاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه چه مشخصاتی دارد؟

این محصول صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی دارد و از رزولوشن فول اچ دی بهره می برد. این رزولوشن برای پرچمدار مناسب نیست اما باز هم شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. سامسونگ این محصول را با رم هشت گیگابایتی روانه بازار فروش خواهد کرد.

محصول جدید سامسونگ با چه قیمتی روانه بازار فروش خواهد شد؟

این کمپانی مشهور هنوز قیمتی را اعلام نکرده است؛ با این وجود به نظر این محصول قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت و باید دید این کمپانی چه فروشی را تجربه خواهد کرد.

در مورد زمان عرضه این محصول نیز بر اساس اخبار موجود، سامسونگ اعلام کرده است کاربران در ابتدای سال ۲۰۱۹ می توانند

انتظار عرضه این محصول را داشته باشند. البته معمولا نمی توان از این محصول انتظار فروش بسیار بالایی را داشت زیرا ماهیت طراحی این محصول به نوعی برای کاربران خاص خواهد بود.