به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر کل حوزه ریاست و پاسخگویی به شکایات و سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: نیازمند ان هستیم که بسمت بحث کیفی گرایی برویم و مراکز را بین المللی کنیم.

احمدرضا پیش‎بین در آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان اظهار کرد: دوران ریاست قاضی عسگر از سخت ترین دوران دانشگاه علمی کاربردی بود و در آن دوران جریان های زیادی پیش آمد که با مدیریت قاضی عسگر به خوبی رفع شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی توسعه کمی را در برنامه های خود دارد، افزود: از نظر ما تمام مراکز واحد دانشگاهی مجزا محسوب میشوند و ما از تمام مراکز درخواست داریم که برنامه راهبردی و پنج ساله خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد:بیش از ۹۰ مرکز از مراکز علمی کاربردی ثبات پیدا کرده اند و شماره ها و قوانین انها ابلاغ خواهد شد و با سرمایه گذاری اقتصادی ثابت خواهند ماند.

مدیرکل حوزه ریاست و پاسخگویی به شکایات و سرپرسن معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور افزود: ما برای جذب مدرس فراخوانی را افلام کردیم و ۹۶ نفر برای تدریس در مراکز علمی کاربردی جذب شدند.

وی با اشاره به اینکه وزیر علوم از دانشگاه علمی کاربردی به عنوان دانشگاه موفق یاد می کند، تصریح کرد:  نیازمند هستیم به بحث کیفی گرایی برویم و مراکز را بین المللی کرده که دکتر قاضی عسگر این فرصت هارا برای دانشگاه علمی کاربردی اصفهان ایجاد می کرد.

وی افزود: از اینکه دکتر قیصری پینهاد ما برای ریاست را قبول کردند خوشحالیم و برای ایشان آرزوی توفیق داریم.