به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ابراهیم پرفند با اشاره به وقوع تصادف میان دو خودروی سواری در جاده بجنورد به جنگل گلستان اظهار کرد: متأسفانه این سانحه رانندگی که در حوالی روستای بدرانلو اتفاق افتاد دارای تلفات جانی بوده که ۲ نفر دچار مصدومیت شده و یک نفر دیگر نیز جان خود را در این اتفاق از دست داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بجنورد زمان این حادثه را نزدیک به ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز عنوان کرد و افزود: در این تصادف دو خودروی سواری پیکان وانت و همچنین یک دستگاه نیسان با یکدیگر به‌صورت رخ‌به‌رخ برخورد کردند که باعث ایجاد این سانحه و تلفات شده است.

وی در انتها با اشاره به لغزندگی جاده‌های خراسان شمالی در پی بارش نعمت الهی طی ساعات اخیر تأکید کرد: رانندگان و مسافران در هنگام استفاده از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام کنند.

گفتنی است ظهر امروز امام‌جمعه بجنورد طی تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تکمیل باند دوم جاده بجنورد به جنگل گلستان به جهت کاهش تلفات جانی و حوادث رانندگی در این مسیر شده بود.

لازم به ذکر است تکمیل احداث باند دوم جاده بجنورد به جنگل گلستان ازجمله مصوبات تنها سفر رئیس‌جمهوری به بجنورد بوده که قرار بود تا انتهای سال گذشته به اتمام برسد اما تاکنون این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/