به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی ائمه جمعه استان اظهار کرد: مرور و تبیین دستاوردهای انقلاب ازجمله مباحث مهم در چهل سالگی انقلاب است که برای مردم در نمازهای جمعه و برنامه‌های دیگر باید بازگو شود.

وی تاریخ انقلاب را دارای قدم‌های بزرگی درراه پیشرفت و توسعه دانست و افزود: انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم گذشته انصافاً گام‌های قابل قبولی در جهت رشد و توسعه برداشته اما نقاط ضعفی نیز وجود دارد که باید برطرف شود.

امام‌جمعه بجنورد شناخت اهمیت و جایگاه انقلاب برای مردم را ازجمله موارد مهم ارزیابی کرد و گفت: همه باید بدانند که مردم با وحدت و حمایت از نظام این انقلاب را به‌پیش برده‌اند.

وی همچنین خطاب به رسانه‌ها تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار است تا با تأکید بر انتشار خطبه‌های نخست ائمه جمعه در خصوص آسیب‌های اجتماعی به ارتقا و رشد اعتقادات و باروهای مردم بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها گفت: طی جلسه‌ای با استاندار خراسان شمالی پیشنهادات و صحبت‌های خود برای توسعه و پیشرفت کمی و کیفی استان را بیان خواهیم کرد  تا بتوانیم در کنار هم و با وحدت میان مسئولان خدمت بیشتری را به مردم ارائه داد.

انتهای پیام/