به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نشست شورای اداری امروز خراسان شمالی با اشاره به اهمیت باور کردن مردم و انقلاب اظهار کرد: ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و اکنون دوران تصمیم‌های پخته و دوری از اقدامات خام و نسنجیده است.

وی با تأکید بر ایمان و استقامت در اجرا گفت: سنجش نتیجه هر کار، باور به توانایی انجام آن و ایستادگی در اجرا و مقابله با شایعات و کارشکنی‌ها از اصول مهم به سرانجام رساندن برنامه و طرح‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین با بر حذر داشتن مدیران از کار بی‌هدف و کم‌فایده تصریح کرد: باید به فکر تمدن سازی اسلامی باشیم و با اقدامات خود بتوانیم تمدنی جدید در برابر تمدن‌های شرق و غرب ارائه کنیم.

وی همچنین بر اقدام جهادی و انقلابی در استان تأکید کرد و گفت: کارهای نیمه‌کاره را باید به‌پایان رساند و کارهای کلنگ زده‌شده نیز به سرانجام و وضعیت مشخص تا پایان دولت برسد.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به بیانات رهبری در خصوص رسیدن خراسان شمالی به ده استان برتر کشور اظهار کرد: بخش خصوصی باید فعال شود و دولت را کمک کند و تا نقدینگی و تورم که برای مردم دچار آشفتگی کرده وارد عرصه تولید شود.

وی در انتها خواستار ورود کوه نقدینگی به جریان تولید و استقلال کشور شد و گفت: استقلال در همه جنبه‌ها  تا رسیدن به جایگاه مطلوب معنی حمایت از تولید و کار ایرانی است.

انتهای پیام/