به گزارش پایگاه خبری ربیع، لنوو در جریان نمایشگاه IFA2018 در برلین از لپ ‌تاپ پرچمدار خود به نام Yoga C930 با ویژگی های جذاب رونمایی کرد. این مدل حالا از یک لولای متفاوت نسبت به مدل های قبلی بهره گرفته که در آن یک اسپیکر قوی وظیفه تامین صدای قدرتمند این لپ تاپ را تامین می کرد و قدرت آن ناشی از  یک ساندبار با پشتیبانی از دالبی اتموس بود.

انعطاف پذیری، مزیت لنوو Yoga C930

مزیت این اسپیکر برای چنین لپ ‌تاپی که قابلیت های منعطفی دارد این است که در هر حالتی (لپ ‌تاپ، یا تبلت) که از یوگا استفاده کنید اسپیکر صدا را مستقیماً به سمت شما هدایت کند. تقریبا از سال ۲۰۱۲ که لنوو اولین مدل یوگا ۱۳ را معرفی کرد، موجب عقب نشینی بقیه برندهای لپ تاپ شد. این شرکت محصولی را معرفی کرد که دارای طراحی Multi-mode یا چند حالته بود که از یک لولای ۳۶۰ درجه برای اتصال دو قطعه طراحی تاشو بهره می برد. لولای جدید این لپ تاپ هنگام حرکت فاقد صداست و از دستیار هوشمند چندگانه، آخرین پردازنده های اینتل و ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی بهره می برد.

لنوو ۶ سال روی لپ تاپ های این سری کار کرد و آن را بهبود بخشید. در نهایت برای لنوو Yoga C930 می تواند پیشرفته ترین لپ تاپ این سری باشد که به تکامل رسیده است. در حال حاضر بازار دستگاه های چندمنظوره از جانب برندهای بزرگی مانند HP،  Dell و مایکروسافت شلوغ است و لنوو نیز امیدوار است که با طراحی C930 شما را متقاعد کند که آن را بخرید.مشخصات فنی لپ تاپ Yoga C930

مشخصات فنی لپ تاپ Yoga C930

ورژن اصلی این لپ ‌تاپ که با قیمت ۱۴۰۰ دلار عرضه می‌ شود از تراشه نسل هشتمی Core i5 اینتل، صفحه ‌نمایش ۱۳.۹ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌ برد. اما اگر خواهان مدل پیشرفته تری هستید، باید پول بیشتری بپردازید می ‌توانید صاحب مدلی با تراشه Core i7 که آخرین مدل سری Kaby Lake است. صفحه‌ نمایشی با کیفیت ۴K ، تا ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایت پرسرعت SSD شوید. لنوو دوام شارژ مدل FHD را ۱۴.۵ ساعت و مدل ۴K را ۹ ساعت اعلام کرده است.

نکات مثبت

  • قلم استایلوس یکی از ویژگی های مثبت این لپ تاپ است.
  • همچنین مجهز شدن به آخرین پردازنده های اینتل، طراحی شیک و صدای قدرتمند از دیگر مشخصات این لپ تاپ است که لنوو می تواند به خود ببالد.

نکات منفی

  • اندکی وزن این محصول سنگین است.
  • پورت های این دستگاه به اندازه کافی نیست.
  • هیچ کارت گرافیک اختصاصی برای آن تعبیه نشده است.

جمع بندی: با همه این تفاسیر، این لپ تاپ یک لپ تاپ ۲ در یک است که صدایی قدرتمند از آنچه انتظار دارید را برایتان فراهم می کند و قدرت آن برای انجام امور روزمره و جست و جو در وب خوب است.