به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بیجار، علی‌اکبر ورمقانی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی و یوم‌الله ۲۲ بهمن که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب تا کنون لحظه‌ای درست از توطئه و دشمنی با ایران اسلامی برنداشته‌اند، اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت‌افزایی راه هر گونه توطئه دشمنان را بسته‌اند.

وی با بیان اینکه اتاق فکر دشمنان همواره در صدد براندازی نظام و انقلاب است، گفت: تمامی فتنه‌ها علیه ایران اسلامی منشأ خارجی دارد و دست‌نشانده‌های آنان در داخل کشور هستند که دنباله‌رو فتنه‌ها و کارشکنی‌های آنان هستند.

ورمقانی به ناکام ماندن دشمنان در براندازی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان از براندازی ما ناتوان و عاجز مانده‌اند از این رو اقدام به راه‌اندازی جنگ در کشورهای همسایه کرده و از این طریق به فکر دشمنی با انقلاب ما و نزدیک شدن به مرزهای ما را در سر می‌پرورانند که هیچگاه به هدف شومشان نخواهند رسید.

وی به قضایای سال ۸۸ اشاره کرد و با بیان اینکه قضایا و فتنه‌های سال ۸۸ از بستر داغ انتخابات نشأت گرفت، گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در راستای جمع‌کردن بساط فتنه و توطئه‌های دشمنان در ایران بود.

به گفته فرماندار بیجار، انسجام و همدلی مردم و وحدت کلمه و پیروزی از ولایت فقیه از عوانل اساسی و اصلی تشکیل حماسه ۹ دی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

ورمقانی در ادامه عنوان کرد: حماسه ۹ دی به جریانی خاص اختصاص ندارد و تمام دلسوزان انقلاب در آن نقش ارزنده‌ای دارند.

این مقام مسوول گفت: حماسه ۹ دی متعلق به تمام مردم است و باید این مهم را به نسل‌های بعد نیز انتقال دهند تا جوانان و نوجوانان ما پایمردی و ایستادگی را از همان دوران کودکی و جوانی بیاموزند.

فرماندار بیجار بیان کرد: انتظار می‌رود در برنامه‌های حماسه ۹ دی تمامی مسوولان در برنامه‌ها در کنار مردم حضوری پررنگ داشته باشند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اشاره و بیان کرد: ما منکر مشکلات مردم نیستیم  و به تمامی مشکلات مردم واقف هستیم، اما در کنار درک مسایل و مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها، باید علمکرد ۴۰ ساله نظام در دوره‌ها و حوزه‌های مختلف باید برای مردم تبیین و تشریح شود تا بدانند این خود مردم هستند که با توجه به فرامین رهبری همواره مشکلات ر ا مرتفع کرده‌اند.

امام جمعه بیجار نیز در این جلسه با اشاره به دشمنی دیرینه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران گفت: هدف دشمنان عدم برگزاری جشن ۴۰ ساله  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام علی مرادی بیان کرد: دشمنان همواره دشمنی هایشان ادامه دارد و این بصیرت مردم است که راه را بر فتنه افکنی دشمنان می‌بندد.

به گقته وی، حماسه ۹ دی روز بصیر و تبعیت از ولایت فقیه و روزی به یادماندنی در تقویم انقلاب اسلامی ایران است که لازم است تمامی ابغاد آن برای مردم تشریح و تبیین گردد.

انتهای پیام/۷۵/۲۳۳۳۰