به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، احمد پورکاظم با اشاره به افزایش قیمت محصولات پروتئینی اظهار کرد: توزیع بیش از ۴ تن گوشت پیش سرد گوسفندی وارداتی از امروز یک شنبه در مرکز خراسان شمایلی آغاز شد.

سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی از مصوبه جدید کارگروه تنظیم بازار استان در روز پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه خبر داد و افزود: توزیع گوشت تنظیم بازار در واحدهای منتخب در سطح شهر بجنورد و با نظارت و استقرار بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت انجام می‌شود.

وی در خصوص قیمت مصوب گوشت پیش سرد گوسفندی در بازار افزود: قیمت هر کیلوگرم نیم شقه ران ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم نیم شقه سردست ۳۶۵۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان است.

پورکاظم افزود: توزیع گوشت پیش سرد گوسفندی در این مرحله به میزان ۴ تن و ۱۳۰ کیلوگرم بوده که در سطح فروشگاه‌های شهر بجنورد در بین فروشگاه‌های اتکا، فامیلی و واحدهای صنفی آقایان؛ دلیر (چهارراه شهرداری)، پروتئینی اترک رحیمی (طالقانی شرقی نرسیده به بلوار)، علی نیا (۱۷ شهریور شمالی) و یادگار (چهار راه ۱۷ شهریور) توزیع می‌شود.

وی در پایان از همه شهروندان محترم تقاضای مشارکت و همکاری نموده و خاطرنشان کرد: همشهریان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع گوشت ازجمله عدم رعایت قیمت اعلامی موضوع را در اسرع وقت به اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلفین صورت گیرد.

لازم به ذکر است توزیع ۲۵ تن گوشت گوساله منجمد همزمان به بازارهای استان تزریق‌شده که با توجه به توزیع گوشت پیش سرد گوسفندی در شهر بجنورد توزیع گوشت منجمد گوساله از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/