به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد،  محمدعلی شجاعی ظهر امروز در دیدار با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی با اشاره به نوع مدیریت خود در مجموعه استانداری اظهار کرد: مدیریت شیشه‌ای را در عمل داریم و موضوعی برای پنهان کردن نداریم و دفاعی مستدل برای اقدامات وجود دارد.

وی با تأکید بر افزایش نشست‌ها با مدیران و اصحاب رسانه گفت: این نشست‌ها در آینده با برنامه‌ریزی  دقیق و موضوع مشخص انجام خواهد شد زیرا اصحاب رسانه جانشینی ندارند و برای توسعه همه‌جانبه کمک می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی حیات رسانه‌ها را لازمه ایفای نقش در کشور دانست و افزود: تعداد و کمیت رسانه‌ها آبروی استان و حضور کیفی این رسانه‌ها نیز مورد اهمیت است.

وی با تأکید بر وجود دو عنصر در امور رسانه‌های استان گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات درست انجام‌شده و نقد و تحلیل فنی و دور از نگاه سیاسی کارهای نادرست مهم‌ترین سرلوحه امور رسانه‌ها در کارهای خود باید باشد.

شجاعی عقب‌افتادگی استان را حاصل از انباشته شدن کارهای نشده ارزیابی کرد و افزود: باید با سرعت بیشتری اقدامات انجام‌شده را در استان ایجاد کنیم تا توسعه مدنظر حاصل شود.

وی در ادامه سخنان خود نیز با انتقاد به نوع تفکر مردم استان مبنی بر پذیرفتن عقب‌ماندگی در کشور گفت: مردم استان گویی پذیرفته‌اند که باید این رتبه‌ها را داشته باشند و همه منتظر آمدن فردی برای نجات از این وضعیت هستند.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر لزوم ارتقا سطح مطالبه گری مردم از مدیران برای احقاق حق خود ادامه داد: مدیران باید مشکلات مردم را به‌جای انتقال به استانداری، حل کنند و با آشنا شدن مردم با حقوق خود می‌توان توسعه و پیشرفت را انتظار داشت.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از اعضای خانه مطبوعات خراسان شمالی و مدیران رسانه‌ها به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه وضعیت فعلی رسانه‌های استان و تعامل با دستگاه‌های اجرایی پرداختند.

لازم به ذکر است در انتهای این جلسه به دستور استان مصوب شد تا جلسه‌ای برای نحوه و میزان کمک‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به رسانه‌های خراسان شمالی با حضور مسئولان مربوطه تا روز شنبه برگزار شود.

انتهای پیام/