به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، سرهنگ “جاوید مهری” اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مأموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی، پلیسی و همچنین کنترل سارقان سابقه‌دار موفق به شناسایی محل اختفای این افراد شدند، افزود: در این رابطه مأموران با هماهنگی مقام قضائی ۳ سارق و ۴ مال‌خر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۹ فقره سرقت منزل، اماکن دولتی و خصوصی، احشام و کابل برق و سایر اعتراف کردند، بیان داشت: در این خصوص یک دستگاه خودرو و تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در راستای کشف سرقت‌های احتمالی توسط این افراد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به‌هیچ‌عنوان اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/