به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس، کنسرت گروه موسیقی همایون به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی سروش مظفری، تحت عنوان کنسرت «همزبانی»، ۲۵ آبان در سالن سوره حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت که حسین پرنیا سرپرستی، آهنگسازی و سنتور نوازی آن را بر عهده دارد و سروش مظفری به آواز خواهد پرداخت، صائب کاکاوند (تار و سه تار)، ساسان بازگیر (عود)، میلاد مرادی (کمانچه و آلتو)، احسان لیوانی (نی)، رامین ملکی (دف) و پژمان پرنیا (تنبک و سازهای کوبه ای)، دیگر اعضا و هنرمندان گروه هستند.

در این اجرا سعی بر آن است که با مخاطب ارتباطی عاطفی و فلسفی برقرار شود. نبود انگیزه و سرزندگی در این روزها، ما را بر آن داشت تا «همزبانی» را برای نام کنسرت خود گزینش کنیم تا با همزبانی و هم آوایی، ساعتی به دور از روزگاران، در کنار هم باشیم و لحظاتی شاد و فلسفی داشته و همچون گذشته شبی بیاد ماندنی را رقم بزنیم؛ حریر مهتاب، همزبانی، تنها شو، بی سر و سامان، گل زیبای من و گل پونه ها قطعاتی هستند که برای این اجرا در نظر گرفته شده اند.»

مدیر هنری کنسرت «همزبانی» در این باره گفت: بعد از اجرای «اهورایی»، این بار با «همزبانی» آمده‌ایم تا ساعتی به دور از روزگاران، در کنار هم باشیم و لحظاتی شاد و فلسفی را رقم بزنیم. در این کنسرت سعی کردیم بیشتر از شعرهای امیدبخش استفاده کنیم.

«حریر مهتاب، همزبانی، تنها شو، بی سر و سامان، گل زیبای من و گل پونه‌ها» قطعاتی هستند که برای این اجرا در نظر گرفته شده‌اند.

کنسرت همزبانیِ گروه همایون، ساعت ۱۹:۳۰ از تاریخ ۲۵ آبان سال جاری، در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت خرید بلیت‌ به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/