به گزارش پایگاه خبری ربیع،رکوردشکنی شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت به تازگی میزان عملکرد سه ماهه اول خود در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده است که نشان می دهد میزان درآمد این شرکت ۲۹.۱ میلیارد دلار و درآمد خالص این شرکت حدود ۸.۸ میلیارد خواهد بود. میزان درآمد این شرکت حدود ۱۹ درصد افزایش و درآمد خالص این شرکت حدود ۳۴ درصد افزایش داشته است. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است این آمار برای سه ماهه اول بوده است و این موضوع باز هم به بخش فضای ابری بر می گردد.

عملکرد شرکت مایکروسافت در بخش SURFACE

میزان درآمد Surface حدود ۱۴ درصد طی سال گذشته افزایش یافته و این عدد حدود ۱.۱ میلیارد دلار بوده است. این گزارش فقط برای سه ماهه اول از زمان رونمایی از تبلت Surface Go بوده است و شکی نیست که این دستگاه در گزارشات بعدی فروش بیشتر و بهتری خواهند داشت. شرکت مایکروسافت همچنین به پنج شرکت برتر در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی تبدیل شده است و در این بخش هم باید ممنون دستگاه Surface باشد. گزارش ها حتی حاکی از آن است که میزان درآمد Surface بالاتر از این حرف ها خواهد بود و فقط این موضوع به زمان بستگی دارد.

رکوردشکنی شرکت مایکروسافت ادامه دارد

افزایش درآمد در بخش SURFACE

شرکت مایکروسافت دستگاه های Surface Pro 6 و Surface Laptop 2 در ماه گذشته به بازار عرضه کرده است و هنوز فروش این دستگاه ها شروع نشده است و درآمد آن از ماه های آینده شروع به محاسبه خواهد شد. همینطور باید اشاره کنیم که دستگاه Surface Studio 2 و surface Headphones تا ماه آینده فروش خود را شروع نخواهد کرد و برای میزان درآمد این دستگاه ها باید تا گزارش عملکرد سه ماهه دوم این شرکت صبر کنیم.

رکوردشکنی شرکت مایکروسافت در بخش گیمینگ

بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت هم طی ماه های گذشته روند صعودی را پیش گرفته است و میزان درآمد آن طی سه ماه اخیر حدود ۴۴ درصد افزایش یافته است. میزان درآمد دستگاه Xbox حدود ۹۴ درصد در این سه ماهه افزایش یافته است که می تواند رکوردی بی نظیر از سوی شرکت مایکروسافت باشد.