به گزارش پایگاه خبری ربیع،ساعاتی پیش در حالی که با استفاده از برنامه Geforce Experience در حال بروزرسانی درایور کارت گرافیک بودیم، به شکل عجیبی اسم بازی Halo در کنار اسامی بازی های دیگری که بهبود گرافیکی با بروزرسانی ۳۹۹.۲۴ دریافت می‌کنند در پرانتز قابل مشاهده بود.

البته بعد از بستن و باز کردن برنامه دیگر این اسم وجود نداشت و با تبلیغ پیش فروش کارت گرافیک های سری RTX جایگزین شده بود؛ حتی سورس پیج های انویدیا را برای پیدا کردن این کلید واژه مکرران جستجو کردیم، اما این اسم پس از مدت کوتاهی به سرعت پاک شده بود.

به تازگی فروشگاه Amazon طرح روی جلد بازی Halo 5 به طور غیر منتظره‌ای بروزرسانی شد و بازار شایعات در مورد پورت شدن این بازی برای کامپیوتر های خانگی داغ شد. تفاوتی که بین طرح روی جلد قدیم و جدید بازی Halo 5 در فروشگاه آمازون وجود دارد، اشاره به انحصاری بودن این بازی برای XBOX است. در عکس قدیم نوشته شده ONLY ON XBOX ONE اما در طرح جدید این نوشته به XBOX ONE CONSOLE EXCLUSIVE تغییر پیدا کرده است.

این موارد نمی‌تواند مدرک منطقی برای عرضه این بازی بر روی pc باشد؛ اما باید توجه داشت که تمام بازی‌های ایکس باکس مانند Forza، Gears of War 4 و Quantum Break که بر روی استور ویندوز ۱۰ نیز حضور دارند هم بر روی طرح جلد خود نوشته XBOX ONE CONSOLE EXCLUSIVE را دارند؛ اما همچنان برای کامپیوتر های خانگی هم عرضه می‌شوند.

با توجه به وجود نام Halo در بروزرسانی جدید درایور کارت گرافیک انویدیا، امکان عرضه این بازی برای PC بیشتر می‌شود؛ اما شهر سخت افزار قادر به تایید این موضوع نیست و ممکن است این اسم به طور اشتباه برای لحظاتی در برنامه Geforce Experience در کنار اسم بازی‌های دیگر قرار گرفته باشد.