به گزارش پایگاه خبری ربیع،اگر شما هر در انتظار آغاز فروش فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ نشسته‌اید، یک خبر خوب برای شما داریم؛ رسانه‌های کره‌ای قیمت دقیق‌تر این گوشی را لو داده‌اند.

مدل پایه این گوشی که ارزان‌ترین آنها نیز هست، از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد، ظاهراً این مدل با قیمت نزدیک به ۹۸۰ دلار عرضه می‌شود. اما مدل گران‌تر از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد که با قیمت نزدیک به ۱۲۱۰ دلار عرضه می‌شود. هرچند با این قیمت گذاری Note 9 در زمره گوشی‌های گران قیمت قرار می‌گیرد، اما در حقیقت ارزان‌ترین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. البته تنها گوشی موجود با چنین ویژگی Porsche Design Mate RS از هواوی است که نزدیک به ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد.

مراسم رونمایی از گوشی Note 9 سامسونگ  پنج شنبه هفته آینده (۱۸) مرداد در نیویورک برگزار می‌شود و در روز دوشنبه ۲۲ مرداد، پیش فروش آن آغاز می‌شود. انتظار می‌رود عرضه رسمی این گوشی در روز ۲ شهریور صورت بگیرد. هرچند معمولاً قیمت فروش گوشی‌های سامسونگ در کره جنوبی بالاتر از قیمت آن در ایالات متحده است، اما شنیده‌ها حاکی از حداقل قیمت ۹۸۰ دلار است.