به گزارش پایگاه خبری ربیع،تصاویر جدیدی از آیفون های ۶.۱ اینچی و ۶.۵ اینچی منتشر شد . این تصاویر نشان می دهد که نسخه ۶.۵ اینچی شباهت بسیار زیادی با نسخه آیفون ایکس سال جاری دارد و نسخه ۶.۱ اینچی نیز به نظر بسیار خوش ساخت خواهد بود. این کمپانی به نظر می رسد در سال جاری نسخه چهارم ساعت هوشمند خود و آیپد پرو و نسخه به روز ایرپاد خود را نیز در مراسم رونمایی رسمی خود به کاربران و علاقه مندان معرفی کند.

همانطور که از مدتی پیش مشخص شده بود نسخه آیفون ۶.۵ اینچی نسخه پلاس آیفون ایکس خواهد بود و که به عنوان گران ترین آیفون سال روانه بازار خواهد شد. ظاهر و قاب پشتی این گوشی ۶.۵ اینچی مانند نسخه قبل است و قاب شیشه ایی یک دست به نظر جذابیت های بسیاری را به همراه بیاورد. این گوشی های هوشمند در رنگ مشکی، سفید و طلایی که نسخه ی جدیدی از این رنگ پرطرفدار است روانه بازار خواهند شد .

اما ظاهر آیفون ۶.۱ اینچی دارای رنگ های جالبی خواهد بود و به نظر می رسد با رنگ های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی در کنار رنگ طلایی آن بسیار به بازار این برند پرطرفدار جذابیت خواهد بخشید. وجود رنگ های متنوع کاربران را به یاد گوشی خوشمند آیفون اس ای می اندازند موبایلی خوش قیمت که تجربه ی بسیار خوبی را برای کاربران رقم زد. ظاهر این گوشی ۶۹۹ دلاری نیز به نظر پرطرفدار خواهد بود. این گوشی هوشمند که دارای یک لنز دوربین خواهد بود نیز سبک و سیاق بسیار جالبی دارد.

روز گذشته نیز خبر بسیار جالبی در اختیار کاربران قرار گرفت که نشان می دهد آیفون ۶.۱ اینچی دارای صفحه نمایشی شبیه به آیفون ایکس است و این خبر از آن جهت اهمیت بسیار دارد که در ابتدا این موضوع نیز مطرح شده بود که این گوشی هوشمند ظاهری بسیار ساده خواهد داشت اما دیروز این موضوع مطرح شد که این گوشی ارزان قیمت نیز ظاهری مشابه آیفون گران قیمت تر دارد.

تصاویر موجود در بازه های زمانی مشخص نشان می دهد که این برند قدرتمند قصد دارد با عرضه ی شایعات مختلف سعی داشته باشد که نیاز های کاربران و علاقه مندیهای آن ها را با استفاده از طرح شایعات مطرح کند روشی که بسیاری از برند ها با مشخص کردن قسمت مشخصات آن این کار را انجام می دهند و بسیار اتفاق مثبتی هم برای سازندگان و هم برای کاربران محسوب می شود.