به گزارش پایگاه خبری ربیع،MSI یک لپ تاپ جدید به نام TITAN GT83VR ساخته که می‌تواند تعریف شما از لپ تاپ گیمینگ را به چالش بکشد. این غول ۱۸.۴ اینچی دارای پردازنده شش هسته‌ای Core i7-8850H و یک جفت کارت گرافیک GeForce GTX 1080 است.

 TITAN GT83VR دارای سخت افزارهایی است که از اغلب کامپیوترهای رومیزی هم بهتر است. این لپ تاپ غول پیکر پردازنده شش هسته‌ای Core i7-8850H اینتل از نسل Coffee Lake-H، یک جفت کارت گرافیک GeForce GTX 1080 تحت پیکربندی SLI، دو SSD پرسرعت ۵۱۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه رم را در خود جای داده است.

Core i7-8850H دارای فرکانس پایه ۲.۶ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴ گیگاهرتز در حالت بوست شش هسته است. همچنین از ۹ مگابایت حافظه کش سطح سوم مشترک بهره می‌برد. MSI  پردازنده Core i7-8850H را با ۶۴ گیگابایت حافظه پرسرعت DDR4 ترکیب کرده است. یک جفت SSD پرسرعت NVMe  با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت تحت پیکربندی RAID 0  و یک هارد دیسک ۱ ترابایتی با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه، چیزی است که گیمرها برای ذخیره کردن بازی‌ها و فایل‌هایشان دریافت می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان نمایشگر ۱۸.۴ اینچی با وضوح Full HD و کیبرد مکانیکی SteelSeries RGB با سویچ‌های مخصوص بازی Cherry MX Brown را برشمرد. این لپ تاپ با قیمت ۷,۶۳۷ دلار در دسترس است.