به گزارش پایگاه خبری ربیع،تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده شیائومی، گوشی Mi MIX 2S منتشر شده است. در حالی که شاهد انتشار تصاویر و رندرهای زیادی از این محصول در گذشته بودیم، هنوز از نحوه طراحی آن اطلاع دقیقی نداریم.

 امروز شیائومی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo تیزر جدیدی را از گوشی Mi MIX 2S منتشر کرد. در این تیزر علاوه بر نمایش بخش جلویی دستگاه، محل برگزاری مراسم رونمایی از آن نیز مشخص شده است

شیائومی در مراسمی در شهر شانگهای از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. این مراسم در ۲۷ مارسبرگزار می شود. بر اساس این تیزر گوشی Mi MIX 2S در بخش بالایی، راست و چپ نمایشگر دارای حاشیه کمی است. بخش پایینی این گوشی هوشمند در تصویر مشخص نیست.

با توجه به حاشیه های کم نمایشگر انتظار می رود همانند نسل قبلی سنسور دوربین به بخش پایینی دستگاه منتقل شود. این احتمال وجود دارد که طراحی بخش جلویی نسبت به Mi MIX 2 تغییر چندانی را تجربه نکند و تنها میزان حاشیه های نمایشگر کاهش پیدا کند.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از فریمور این دستگاه فاش شده است، شیائومی برای گوشی Mi MIX 2S دوربین اصلی دوگانه درنظر گرفته است. در همین راستا تصویری منتشر شده که چیدمان عمودی دوربین اصلی دوگانه این دستگاه را نشان می دهد. نحوه چیدمان این دوربین همانند آیفون X است.

علاوه بر دوربین دوگانه شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند هستیم. به تازگی ویدیویی از این گوشی هوشمند منتشر شده که استفاده از دوربین در سمت راست نمایشگر را نشان می دهد