استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 787561
یکشنبه - 13 مرداد 1398 - 09:36

ساماندهی ۳۶۰۰ کامیون در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برای سه هزار و ۶۰۰ کامیون تا امروز پروانه صادر شده که یک هزار و ۷۰۰ مورد آن برای استان‌های دیگر و مابقی برای استان قم بوده است.

ساماندهی ۳۶۰۰ کامیون در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مرتضی عزتی ضمن ارائه گزارشی از طرح ساماندهی کامیون‌ها در قم، اظهار داشت: استان قم به خاطر عملکرد خوب و سرعت عمل، ساماندهی کامیون‌های چند استان را هم‌زمان با استان قم انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم آغاز طرح ساماندهی کامیون‌ها را از سال ۹۶ اعلام کرد و افزود: بر اساس بخشنامه سازمان شهرداری ها برای ارائه تسهیلاتی مانند سوخت و لاستیک باید کامیون‌ها پروانه فعالیت خود را بر مبنای پیمایش از سازمان تاکسیرانی دریافت کنند.

عزتی از صدور این پروانه در مدت سه روز خبر داد و گفت: بر طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اداره پست امضاءشده، کامیون دارها با مراجعه به پست‌بانک مدارک خود را به آدرس سازمان ارسال کرده و طی سه روز پروانه خود را دریافت می‌کنند.

وی ساماندهی بیش از سه هزار کامیون را اقدام موفقی خواند و تصریح کرد: برای سه هزار و ۶۰۰ کامیون تا امروز پروانه صادر شده که یک هزار و ۷۰۰ مورد آن برای استان‌های دیگر و مابقی برای استان قم بوده است.