استانها » البرز
کد خبر : 405551
پنجشنبه - 8 شهریور 1397 - 10:40
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

۷۵ درصد نمایندگان از توضیحات رئیس‌جمهور قانع نشدند/تیم دولت راهکاری برای خروج از بحران ندارد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه طرح سؤال از رئیس‌جمهور ۷۵ درصد نمایندگان مجلس از پاسخ‌های حسن روحانی قانع نشدند، لذا قضاوت در خصوص خاطی بودن یا تبرئه آقای روحانی با قوه قضائیه است.

۷۵ درصد نمایندگان از توضیحات رئیس‌جمهور قانع نشدند/تیم دولت راهکاری برای خروج از بحران ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدجواد کولیوند امروز گفت: طرح سؤال از رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان مردم در مجلس و صحن علنی برگزار شد که چهار سؤال در این میان مطرح شد.

وی افزود: متأسفانه هیچ‌یک از پاسخ‌های شخص رئیس‌جمهور نمایندگان را قانع نکرد و در حال حاضر تصمیم‌گیری را برای ما سخت‌تر کرده است.

نماینده مردم کرج در مجلس بیان کرد: توضیحات رئیس‌جمهور ۷۵ درصد نمایندگان را قانع نکرد و باید بررسی دقیق‌تری در این زمینه صورت گیرد.

به گفته کولیوند قضاوت در خصوص خاطی بودن یا تبرئه آقای حسن روحانی با قوه قضائیه بوده و ادامه این ماجرا به این قوه سپرده شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید راه‌کاری برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد، بیان کرد: در حال حاضر تیم دولت راهکاری برای خروج از بحران ندارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و  شوراها در مجلس دو پایان خاطرنشان کرد: باید باروحیه مناسب و اتحاد به فکر پیروزی در این جنگ اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/