۷۴ سفر استانی برای تقویت برنامههای مراکز استانها
مدیر روابط عمومی معاونت استانهای رسانه ملی گفت: در طول سال ۹۷ معاونت امور استانها ۷۴ سفر استانی داشته که همه آنها در راستای تقویت برنامههای شبکههای استانی بوده است.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،«فرشید شکیبا» گفت: برنامهسازان رادیو و تلویزیون که دارای تجربههای مختلفی هستند در کنار کارشناسان رسانهای، بهترین افرادی به شمار میروند که میتوانند طرف مشاوره مدیران ارشد رسانه قرار بگیرند و یاریگر آنها در شناخت نقاط قوت و ضعف باشند؛ در طراحی و ترسیم نقشه راه صدا و سیما سهیم شوند و از داشتههایشان برای رسیدن به بایستههای رسانهای بهره بگیرند.
وی افزود: از تیرماه سال ۹۵ در ۷۳ ماموریت استانی با دکتر علی دارابی معاون محترم امور استانهای صدا و سیما همراه بودهام؛ بیش از ۲۱۰ روز خارج از تهران، در کنار همکاران پر تلاشمان در مراکز استانی رسانه ملی؛ اتاق به اتاق و واحد به واحد، گفتوگوهایی صمیمی و بیواسطه با همه کسانی که شاید کمتر دیده میشوند اما سرمایههای عظیم رسانه ملی در جای جای ایران به شمار میروند، داشتهایم.
وی ادامه داد: در این مدت از نزدیک شاهد این بودم که دکتر دارابی تمام وقت خود را برای کارشناسان و برنامه سازانی میگذاشت که شاید سالها هیچ مقام مسئولی از رسانه ملی به آن استان سفر نکرده و حرفها درد دلهای آنها را نشنیده است.
وی تاکید کرد: این دغدغه صرفا در استانها نبوده و حتی در ستاد معاونت امور استان ها هم در نشست های مختلفی با حضور کارشناسان، برنامه سازان، کارکنان و… را هم شاهد بوده ایم؛ ٢۴ بهمن در نشست شورای مدیران، شاهد دعوت از کارشناسان هر واحد بودیم تا با حضور آقای دارابی و دیگر مدیران کل و مدیران، مسائل و موضوعات مختلف رسانهای را در قالب نیازها، آسیبها، بایستهها و چشماندازهای پیش رو، از زبان آنها بشنویم و راهکارها را بر اساس خرد جمعی و بهرهگیری از نظرات افرادی که در متن رسانه و اجتماع حضور دارند طراحی و اجرایی کنیم.
شکیبا در پایان گفت: امیدوارم این دغدغه برای همه مدیران ارشد رسانه ملی وجود داشته باشد که تصمیمها پشت اتاقهای بسته و بدون حضور برنامهسازان و کارشناسان گرفته نشود. شاید مدیران به واسطه فاصله مکانی متوجه این موضوع نباشند که تبادل نظر با نیروهای استانها تا چه میزان میتواند بر موفقیت این افراد تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/