استانها » البرز
کد خبر : 760903
یکشنبه - 16 تیر 1398 - 18:06

۵۵ سازه غیرمجاز در حریم رودخانه‌های البرز تخریب شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: ۵۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها، موضوع تبصره چهار ماده دو قانون توزیع عادلانه آب صورت گرفت.

۵۵ سازه غیرمجاز در حریم رودخانه‌های البرز تخریب شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حاجی رضا شاکرمی با اشاره به تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز گفت: ۵۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها موضوع تبصره چهار ماده دو قانون توزیع عادلانه آب صورت گرفت و به حالت سابق اعاده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ادامه داد: در مجموع ۱۲۲ فقره چاهِ بدون پرداخت هزینه برداشت آب و چاه‌های غیرمجاز نیز در راستای مواد ۲۷، ۲۸ و ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب مسلوب المنفعه و پلمب شد.

وی با تأکید بر اهمیت، حفظ و نگهداری مساجد بین راهی و با بیان اینکه جاده چالوس دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و محل تردد مسافران زیادی از کشور است اظهار کرد: در این راستا دستور تشکیل هیأت امنای مساجد واقع در جاده چالوس و رسیدگی به مشکلات این مساجد از سوی دادستانی صادر شد.

شاکرمی مطرح کرد: مقرر شد به قید فوریت نسبت به شست و شوی فرش‌های مساجد، بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مساجد، سرویس شوفاژخانه مساجد، تأمین گازوئیل مساجد و نظارت بر خادمین اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱/ح