اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 935705
چهارشنبه - 16 بهمن 1398 - 14:27

۵ طرح خدماتی – عمرانی در منطقه ۱۰ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد

مهندس شهبازی اظهار کرد: ۵ طرح خدماتی – عمرانی منطقه ۱۰ که با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال اجرا شده است، چهارشنبه هفته جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

۵ طرح خدماتی – عمرانی در منطقه ۱۰ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  مهندس شهبازی اظهار کرد: ۵ طرح خدماتی – عمرانی منطقه ۱۰ که با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال اجرا شده است، چهارشنبه هفته جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی روباز تمدن در بزرگراه شهید آقابابائی، جنب بوستان نماز است که پنج هزار مترمربع مساحت کل این پروژه است و دو هزار و ۵۵۰ متر آن به فضای ورزشی اختصاص دارد. اعتبار این طرح هم چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است. وی با اشاره به بهره برداری از یک پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی در منطقه ۱۰ گفت: ساماندهی خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است که طول این خیابان ۲۸۰ متر و عرض آن ۳۳ متر است. مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهره برداری از خانه کودک استاد همایی خبر داد و گفت: اعتبار صرف شده برای ساخت این خانه، ۱۲ میلیارد ریال بوده است. همچنین مساحت پروژه ۳۰۰ متر و در خیابان امامزاده ابراهیم معراج واقع شده است.

وی افزود: همچنین با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، معابری که در سطح محلات منطقه ۱۰ نیاز به آسفالت داشت نیز ساماندهی و آسفالت شد.

شهبازی مناطق آسفالت شده در ماه‌های اخیر را حصه، شهرک آذرانی، حکیم شفاهی دوم، آل خجند، عطار نیشابوری و … عنوان کرد.

وی به پیاده روسازی معابر و پیاده روهای منطقه هم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های خدماتی، پیاده روهای خیابان شهید حیدری، امامزاده ابراهیم، ضلع شمالی خیابان جی و ….. با اعتبار ۱۳.۵ میلیارد ریال ساماندهی شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: این طرح‌ها با حضور شهروندان منطقه ۱۰ و مدیران شهری، بهره برداری و افتتاح خواهد شد.