آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » خبر پوششی » ماهان فلاح
کد خبر : 412794
دوشنبه - 12 شهریور 1397 - 14:53
با هزینه ای بالغ بر150000 میلیون ریال؛

طرح ها و پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز به بهره برداری رسید

 به مناسبت هفته دولت از ۳ پروژه  فاضلاب کلانشهر تبریز با هزینه ای بالغ بر۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال با حضور فرماندار شهرستان تبریز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه معاونین و همچنین تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در کلانشهر تبریز و اهالی کوی شهید جوانی بهره برداری شد.

طرح ها و پروژه های فاضلاب کلانشهر تبریز به بهره برداری رسید

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت هفته دولت از ۳ پروژه  فاضلاب کلانشهر تبریز با هزینه ای بالغ بر۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال با حضور فرماندار شهرستان تبریز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه معاونین و همچنین تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در کلانشهر تبریز و اهالی کوی شهید جوانی بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در شهرک طالقانی ضمن تبریک هفته دولت گفت: اجرای بخشی از شبکه جمع آوری و خطوط اصلی فاضلاب شهرک طالقانی ( سفیر امید ) بطول ۸ کیلومتر بوده و هدف اصلی از اجرای طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منطقه بوده  و ۵۰۰ انشعاب فاضلاب در آن نصب شده است.

علیرضا ایمانلو افزود: تامین اعتباراین طرح از محل منابع داخلی شرکت بوده که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است .ایمانلو در خصوص بهره برداری از شبکه جمع آوری و خطوط اصلی فاضلاب شهرک چمران ( آخمقیه ) نیز گفت: اجرای شبکه جمع آوری و خطوط اصلی فاضلاب شهرک شهید چمران بطول ۶۵۰۰ متر با هدف جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب و بهبود آثار زیست محیطی و ارتقاء بهداشت عمومی منطقه با هزینه ای بالغ بر ۳۷۵۰۰ میلیون ریال بوده و تعداد ۵۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در آن منطقه نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا آذربایجان شرقی در پایان به پروژه شبکه فاضلاب کوی پارس ( کوی شهید جوانی ) اشاره کرد و افزود: طرح شبکه فاضلاب کوی پارس خیابان طالقانی تبریز بطول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال بوده که تعداد ۹۵ فقره در نصب انشعاب شده است.

در پایان مراسم طی سخنانی فرماندار شهرستان تبریز از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و دست اندرکاران اجرای طرح ها تشکر و قدردانی کرد.