اخبار داغ فضای مجازی » فضای مجازی » ورزشکاران در فضای مجازی
کد خبر : 408224
شنبه - 10 شهریور 1397 - 17:15
اسماعیل بیگی گفت: امثال آمد نیوز و بی بی سی ورزش را سیاسی می کنند.

افشاگری یک پرسپولیسی درباره بازی کثیف بی‌بی‌سی و آمدنیوز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از جام نیـوز، طی هفته های گذشته علیه کانون هواداران پرسپولیس و لیدرهای این تیم هجمه هایی از جانب بی بی سی فارسی، آمدنیوز و … صورت گرفت که به طرق مختلف سعی در تحریک هواداران به سردادن شعار علیه لیدرهای باشگاه داشتند. * در همین خصوص «عباس […]

افشاگری یک پرسپولیسی درباره بازی کثیف بی‌بی‌سی و آمدنیوز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از جام نیـوز، طی هفته های گذشته علیه کانون هواداران پرسپولیس و لیدرهای این تیم هجمه هایی از جانب بی بی سی فارسی، آمدنیوز و … صورت گرفت که به طرق مختلف سعی در تحریک هواداران به سردادن شعار علیه لیدرهای باشگاه داشتند.

* در همین خصوص «عباس اسماعیل بیگی» رئیس کانون هواداران پرسپولیس طی گفتگویی اختصاصی با جام نیوز در مورد هجمه های صورت گرفته علیه وی و اهداف شوم این رسانه ها، مطالبی را با خبرنگار ما در میان گذاشت که در ادامه از نظر شما می گذرد؛

عباس اسماعیل بیگی توضیح داد: به عقیده بنده رسانه های معاندی چون بی بی سی و آمدنیوز و کانال های وابسته به این ها در اصل رسانه نیستند این ها جیره مواجب بگیرهای تفکری هستند که هدف اصلی شان تخریب یک جامعه است این رسانه ها همانند دروغ پردازان زمان معاویه قصد دارند با فضاسازی و شایعه پراکنی بین مردم کشورمان اختلاف بیاندازند.

وی افزود: بنده برای خودم متاسفم و از این موضوع احساس حقارت می کنم که بعد از ۲۷ سالی که در فوتبال خاک خورده ام حالا چقدر کوچک و حقیر شده ام که توسط این رسانه ها مثل آمدنیوز یا بی بی سی تخریب می شوم. رسانه هایی که خبرنگارش اختیاری ندارد حتی اختیار لباس پوشیدنش هم دست خودش نیست و همه چیز به صورت دیکته شده برای این خبرنگاران هست با این حال می آیند و در مورد بنده و لیدرها و هواداران فوتبال اظهار نظر می کنند و شما می توانید با دیدن این خبرها متوجه شوید که این رسانه ها آیا شرف و وجدان دارند یا نه؟

وی تاکید کرد: این رسانه ها با دروغ پردازی و شایعه پراکنی و تحریک افکار عمومی آن هم با اطلاعات خیلی ضعیف و با اخباری دیکته شده به دنبال هدف شوم خود هستند، شما ببینید  وقتی اخبار ورزشی ما در جایگاه اخبار سیاسی این رسانه ها قرار می گیرد به خوبی  نشان می دهد که آن ها هدف کثیفی جز تفرقه اندازی و اختلاف قومیتی بین اقوام کشورمان به اسم اطلاع رسانی ندارند. این را بدانید که این رسانه ها قطعا به نتیجه نخواهند رسید چون اگر بنا بود به نتیجه برسند در این چهل سالی که از انقلاب می گذرد به نتیجه می رسیدند.

سرلیدر پرسپولیس در پایان درباره هجمه آمد نیوز و بی بی سی به وی خاطر نشان کرد: همه مردم در دنیا صاحب رسانه هستند و هر کسی با یک صفحه اینستاگرامی که در اختیار دارد و غالبا حرفهایشان را در این فضا می زنند شما می بینید، می خواهم بگویم که از زمانی که این هجمه ها از سوی آمد نیوز و بی بی سی و کانال های این ها علیه بنده شروع شد حدود ۲۳ هزار فالوور به صفحه شخصی ام اضافه شد. به گونه ای که من هفته قبل ۳۳۸ هزار فالوور داشتم امروز ۳۶۱ هزار فالوور دارم و اگر می خواستم میلیون ها هزینه چه در سطح شهر چه در رسانه ها چه در فضای عمومی جامعه تبلیغات بدهم که بتوانم فالوور بگیرم انقدر تاثیر نداشت که تخریب این رسانه ها علیه بنده برایم فایده داشت که این نشان دهنده این موضوع هست که مردم به سمت تایید بنده آمدند نه این رسانه ها!