استانها » البرز
کد خبر : 403251
سه شنبه - 6 شهریور 1397 - 18:10
عضو شورای شهر کرج:

گره شهر با تعامل و اتحاد باز خواهد شد/ نظریه تهدید چاره‌ساز نیست

عضو شورای شهر کرج گفت: گره شهر جز با تعامل و اتحاد اعضای شورای شهر کرج باز نخواهد شد و تهدید و شایعات برای افکار عمومی مناسب نبوده و نظریه تهدید چاره‌ساز نخواهد بود.

گره شهر با تعامل و اتحاد باز خواهد شد/ نظریه تهدید چاره‌ساز نیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، فرج‌الله ایلیات در خصوص عدم حضور خود در جلسه گذشته شورای شهر کرج، گفت: قانون برای غیبت اعضا در جلسات شورا از قبل تعیین تکلیف کرده و مقررات مشخص است.

وی افزود: امکان سلب عضویت به دلیل غیبت کمتر از ۶ جلسه متوالی و ۱۰ جلسه متناوب وجود نداشته و نارضایتی خود را برای مطرح‌شدن این موضوع اعلام کرده‌ام.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: طبق قانون، شورای شهر را می‌توان به دلیل اخلال در کار شهر منحل کرد اما امکان سلب عضویت به دلیل غیبت کمتر از ۶ جلسه وجود ندارد.

ایلیات در خصوص برگزاری جلسات ویژه خاطرنشان کرد: فرماندار امکان برگزاری ۲ جلسه فوق‌العاده در ماه را خواهد داشت و امروز جلسه دوم برگزار خواهد شد تا در یک تعامل همه‌جانبه به‌اتفاق نظر و آرا رسیده و هیئت‌رئیسه جدید و شهردار انتخاب شوند.

وی اظهار کرد: گره شهر جز با تعامل و اتحاد اعضای شورای شهر کرج باز نخواهد شد و تهدید و شایعات برای افکار عمومی مناسب نبوده و نظریه تهدید چاره‌ساز نخواهد بود.

عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه برخورد احساسی و هیجانی چالشی جدید برای شهر ایجاد خواهد کرد، یادآور شد: اگر انتخاب شهردار یک هفته دیرتر انجام شود بهتر از روبرو شدن شهر با یک چالش جدید است.

 ایلیات در پایان بیان کرد: به‌زودی در روزهای آینده بهترین تصمیم برای شهر گرفته خواهد شد و شهردار انتخاب می‌شود تا آرامش شهر حفظ شود.

انتهای پیام