اردستان » تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 401386
دوشنبه - 5 شهریور 1397 - 23:46
خبرنگار: جمید فرخی

برگزاری اردوی جهادی ۷ روزه در روستاهای اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، گفت: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی زواره به مدت هفت روز به انجام کارهای عام المنفعه در روستای نیرآباد خواهند پرداخت.

برگزاری اردوی جهادی ۷ روزه در روستاهای اردستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ حسن فخرل امروز در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی د رجمع مردم روستای نیرآباد شهر زواره اظهار کرد: اردوهای جهادی برنامه ای است که توسط سپاه پاسداران به منظور کمک به مردم مستضعف انجام می شود.

وی افزود: به همین منظور حوزه شهید صدوقی زواره به مدت هفت روز به انجام کارهای عام المنفعه در این روستا با حضور بسیجیان پرداخته است.

فرمانده سپاه اردستان گفت: این گروه جهادی در مدت هفت روز نسبت به بازسازی و بهینه سازی دو پارک داخل روستا و برگزاری برنامه های فرهنگی همچون خواندن زیارت عاشورا، دعای ندبه، دعای کمیل و اجرای برنامه های فرهنگی و علمی برای جوانان می پردازد.

فخرل با بیان اینکه حضور گروه های جهادی جامعه پزشکی با اجرای طرح دکتر رهنمون در روستا انجام خواهد شد، تصریح کرد: حضور گروه های جهادی بسیج کشاورزی و اجرای طرح همگام با کشاورز در خصوص اصلاح الگوی کاشت انجام خواهد شد.

دشمنان داخلی و خارجی با طرح مسائل اقتصادی و گرانی، تلخی اقتصاد را به مردم چشانده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردستان در ادامه مراسم اظهار کرد: تکامل بشریت و هدایت آنان به امامت و ولایت انبیا و اولیای الهی بستگی دارد.

وی افزود: تمام انبیا و ائمه الهی در این راه سختی هایی را متحمل شدند تا اکنون که پرچم اسلام به دست ولی فقیه سپرده شده و نقش هدایت جامعه را بر عهده دارد.

محمد حسین مسعودیان گفت: امروز برخی از دشمنان داخلی و خارجی با طرح مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، احتکار تلخی اقتصاد را به کام مردم چشانده و می خواهند مردم را از محوریت ولایت فقیه و نظام اسلامی دور کنند.

وی با بیان اینکه این خیال خام و واهی است و دشمنان نسبت به مردم شهید پرور ایران شناختی ندارند، تصریح کرد: مردم همیشه پشتیبان علما، مراجع و ولی فقیه زمان خود بوده و خواهند بود.