تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 612424
چهارشنبه - 26 دی 1397 - 17:53

۴ دلیل مهم برای اینکه گوشی شیائومی Mi 8 Lite بخریم

گوشی شیائومی Mi 8 Lite یکی از برترین میان رده های شیائومی در بازار ایران است. این گوشی هوشمند به خوبی در مقابل برندهای دیگر از اعتبار برند شیائومی دفاع می کند. امروز قصد داریم به بررسی ویژگی های مثبت گوشی شیائومی Mi 8 Lite بپردازیم.

۴ دلیل مهم برای اینکه گوشی شیائومی Mi 8 Lite بخریم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی شیائومی Mi 8 Lite یکی از برترین میان رده های شیائومی در بازار ایران است. این گوشی هوشمند به خوبی در مقابل برندهای دیگر از اعتبار برند شیائومی دفاع می کند. امروز قصد داریم به بررسی ویژگی های مثبت گوشی شیائومی Mi 8 Lite بپردازیم.

۱- قیمت منطقی

قیمت مناسب، اصلی ترین دلیل برای خرید گوشی شیائومی Mi 8 Lite از دید بسیاری از کاربران است. این گوشی هوشمند ۲۳۰ یورو قیمت دارد و در مقایسه با گوشی های هوشمند برندهای دیگر، خرید منطقی تری به شمار می رود. این گوشی هوشمند در بازار ایران نیز وجود دارد، البته این گوشی هوشمند با تعداد محدودی در بازار ایران موجود می شود.

۲- پردازنده قدرتمند

در کنار قیمت مناسب، گوشی شیائومی Mi 8 Lite از یک پردازنده قدرتمند بهره می برد. این گوشی هوشمند از پردازنده ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می برد؛ پردازنده ای که روی گوشی های هوشمند ۶۰۰ یورویی برندهای دیگر نظیر سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی هوشمند چهار گیگابایت رم نرم افزاری دارد و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز شرایط بهتری را برای کاربران ایجاد می کند.گوشی شیائومی Mi 8 Lite یکی از برترین میان رده های شیائومی در بازار ایران است

۳- دوربین باکیفیت

با وجود اینکه دوربین های شیائومی کمتر از برندهای دیگر مورد تایید کاربران قرار می گیرند، با این حال این گوشی هوشمند کیفیت بهتری در مقایسه با محصولات دیگر دارد. این گوشی موبایل دارای لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است و حضور یک لنز ۵ مگاپیکسلی به عنوان لنز عمق تصویر، خبرهای خوبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. این گوشی هوشمند تنها موبایلی است که با قیمتی بسیار خوب، قابلیت فیلمبردرای ۴K را در اختیار کاربران قرار می دهد.

حضور یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی در بخش دوربین سلفی نیز شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند؛ هرچند این لنز رقیبی جدی برای لنزهای سلفی گوشی های پرچمداران به شمار نمی رود، با این وجود کیفیت آن مورد تایید خواهد بود.

۴- ظاهر بسیار زیبا

بدون شک یکی از مهم ترین دلایل کاربران برای خرید گوشی شیائومی Mi 8 Lite ظاهر بسیار جالب این محصول است. شیائومی با وجود این موضوع که ظاهر گوشی های خود را مشابه برندهای دیگر می سازد اما با تغییرات کمی که روی آن ایجاد می کند، در سال های اخیر توانسته است گوشی های بسیار خوبی را از نظر ظاهری در اختیار کاربران قرار دهد؛ از این رو پیشنهاد می کنیم اگر ظاهر گوشی هوشمند برای شما بسیار اهمیت دارد، این گوشی موبایل را در کنار انتخاب های خود برای خرید در نظر بگیرید.