احزاب و تشکل ها » اقتصاد مقاومتی، اشتغال » انتخابات » برگزیده » سیاسی
کد خبر : 39423
سه شنبه - 14 دی 1395 - 15:30
وزیر کشور:

انتخابات در سلامت برگزار می شود/شرایط امنیتی خوبی در کشورحاکم است

باید همه تلاش کنیم تا انتخابات در فضایی سالم، عقلانی و در مسیر قانونی برگزار شود.

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات در کشورمان از یک پشتوانه قوی مردمی و قانونی برخوردار است، گفت: باید همه تلاش کنیم تا انتخابات در فضایی سالم، عقلانی و در مسیر قانونی برگزار شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی تصریح کرد: اصل انتخابات برای ما افتخار بزرگی بشمار می آید، بنابراین باید تلاش کنیم تا امید، ‌شور و نشاط در مردم از بین نرود و انتخابات در فضای رقابتی سالم برگزار شود.

وزیر کشور همچنین براستمرار تامین امنیت در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی،‌ امنیت کشورمان در منطقه مثال زدنی است و شرایط مطلوبی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت پیش نیاز اصلی هر جامعه ای محسوب می شود، گفت: همه استانداران باید با تدبیر، ‌حوصله و نیز رفتار و مناسبات صحیح؛ مسائل مربوط به تامین امنیت را حل و فصل کنند.

رئیس شورای امنیت کشور گفت: در مساله تامین امنیت با هیچ کس تعارف نداریم و هیچ کدام از گروههای سیاسی حق ندارند با رفتار و سخن بی خردانه ای خللی در امنیت کشور ایجاد کنند.

وزیر کشور افزود: دوران حساس انتخابات را پیش رو داریم بنایراین با هیچ بهانه ای، ایجاد خلل در تامین امنیت کشور از سوی افراد یا گروههای سیاسی، پذیرفته شدنی نیست و بطور قطع با خاطیان برخورد می شود.

رحمانی فضلی کشور در ادامه از همه استانداران خواست تا با رصد همه جانبه اوضاع کشور، همه ابعاد مشکلات مردم را همچون گذشته مد نظر داشته باشند.