اجتماعی » اقتصاد مقاومتی، اشتغال » حوادث » شهری
کد خبر : 39061
پنجشنبه - 2 دی 1395 - 12:41

جشنواره “اصفهان ، ایمن بمان” در پلیس اصفهان برگزار می شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برگزای نخستین جشنواره علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری ” اصفهان، ایمن بمان” با هدف جلب مشارکت عمومی در پیشگیری از جرایم و آسیب ها خبر داد.

جشنواره “اصفهان ، ایمن بمان” در پلیس اصفهان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع سرهنگ” جهانگیر کریمی” اظهار داشت: این معاونت در نظر دارد تا به منظور جلب مشارکت عمومی در آموزش همگانی و آگاهسازی جامعه و ارائه هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از جرایم و آسیب ها و تهدیدات جنگ نرم نخستین جشنواره استانی علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری با عنوان” اصفهان، ایمن بمان ” را در بهمن ماه امسال برگزار کند.

وی افزود: تخلفات راهنمایی و رانندگی، تهدیدات فضای مجازی، انواع سرقت ها، استعمال دخانیات و سؤمصرف مواد مخدر، جرایم مالی ( قاچاق کالا و کلاهبرداری )، نا امنی اخلاقی شامل مدگرایی غربی و مزاحمت های خیابانی، مصرف مشروبات الکلی، اختلافات خانوادگی و نزاع و درگیری ، محورهای اصلی این جشنواره هستند.

این مقام مسئول عنوان داشت: علاقمندان می توانند آثار هنری، آموزشی، فرهنگی و علمی خود را در قالب انیمیشن، فیلم کوتاه، نماآهنگ، کتابچه و مقاله علمی آموزشی، مجموعه داستان های کوتاه، سیر نمایشگاهی کاریکاتور، سیر نمایشگاهی نقاشی، سیر نمایشگاهی تصاویر مستند، طراحی بروشور، پوستر و تراکت به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان امام (ره)، اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن ۲۱۸۳۰۰۲ تماس حاصل نمایند.

سرهنگ کریمی مهلت ارسال آثار را یکم بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: تاریخ داوری آثار نیز ۱۶ بهمن بوده و انشاء اله همزمان با سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور مسئولان استانی از برترین های این جشنواره با اهدای جوایز نفیسی ازسوی نیروی انتظامی تقدیر به عمل خواهد آمد.