استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 551193
شنبه - 10 آذر 1397 - 23:30
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی خبر داد:

۳۸ درصد متوفیان جاده‌ای خراسان شمالی در جاده مرگ

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: ۳۸ درصد متوفیان جاده‌ای خراسان شمالی در محور بجنورد به جنگل گلستان بوده است.

۳۸ درصد متوفیان جاده‌ای خراسان شمالی در جاده مرگ

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، علیرضا حسین زاده امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از دو هزار و ۱۰۰ تصادف در محورهای بین‌شهری و فرعی استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۱۵ فقره تصادف با ۱۳۸ نفر فوت‌شده را در پی داشته است.

وی همچنین تعداد فوت‌شدگان در محور بجنورد به جنگل گلستان را ۵۲ نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد کشته‌شده ۳۸ درصد از تمام فوت‌شدگان را شامل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به میزان تلفات موتورسواران در جاده‌های خراسان شمالی گفت: ۴۱۶ موتورسیکلت طی ۸ ماه نخست امسال دچار حادثه شدند که باعث کشته شدن ۲۵ راکب موتورسوار شده است.

وی در بخش دیگری از این جلسه به اخذ ۴۲ جلد گواهینامه با نمره منفی بالای ۳۰ نمره و اخذ ۶۱ جلد گواهینامه رانندگان با تست مثبت اعتیاد اعلام کرد و ادامه داد: ۶۸ گواهینامه اخذشده نیز مربوط به رانندگانی است که در مدت کمتر از یک سال اقدام به رانندگی در جاده کرده‌اند.

حسین زاده در پایان با اشاره به آغاز فصل سرما نیز گفت: طرح زمستانه از ۲۲ آذرماه آغاز می‌شود و گردنه‌های امین‌الله، اسدلی، جوزک و تنگه ترکمن ازجمله نقاطی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی است که به‌صورت ۲۴ ساعته نیروهای پلیس راهور حضور دارند.

انتهای پیام/