اجتماعی » اردستان » تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 378323
سه شنبه - 16 مرداد 1397 - 13:48
خبرنگار: حمید فرخی

خبرنگاران با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مشکلات جامعه بپردازند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، گفت: ۱۷ مرداد یادآور شهادت شهید صارمی است که خبرنگاران باید با الگو گیری از این شهید بزرگوار و با اتکا به خداوند منان و با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مسائل، مشکل‌ها و نارسایی‌های جامعه بپردازند.

خبرنگاران با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مشکلات جامعه بپردازند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فضل الله بصیرت پیش از ظهر امروز بمناسبت روز خبرنگاردر نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، اظهار کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر هستند که در سرما و گرما این ماموریت را به خوبی انجام می دهند.

وی افزود: ۱۷ مرداد یادآور شهادت شهید صارمی است که خبرنگاران باید با الگو گیری از این شهید بزرگوار و با اتکا به خداوند منان و با قلم و هنر متفکرانه خود به بررسی مسائل، مشکل‌ها و نارسایی‌های جامعه بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: هر چند خبرنگاری شغلی پر خطر محسوب می شود، اما بی شک در خصوص عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه کوتاهی نکرده اند.

بصیرت با بیان اینکه این اداره ضمن برگزاری جشنی ازخبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تجلیل خواهد کرد: تصریح کرد: در این مراسم خبرنگار برتر نیز معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتخاب خبرنگار برتر دارای گزینه ها و معیارهایی است که در سالهای بعد توسط هیئت نظارت وخود خبرنگاران انتخاب خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: میثاق با شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه و دیدار از خانواده شهید خبرنگار جمهوری اسلامی ایران شهید احمد عسکری از اهم برنامه های روز خبرنگار در اردستان خواهد بود.

بصیرت تصریح کرد: خبرنگاران همیشه حامی ارزشهای والای انسانی بوده و در تمام مراسمهای تلخ و شیربن در کنار مردم حضوری فعال دارند.

وی همچنین اعلام کرد: فعالیت خبری خبرنگاران برای مردم تثبیت شده است، لذا باید خبرنگاران برای حفظ جایگاه خبری خود بیشتر تلاش کنند.

در پایان مقرر شد بیانیه ای از سوی خبرنگاران آماده شده و در جشن تجلیل از خبرنگاران قرائت شود.