استانها » البرز
کد خبر : 455121
یکشنبه - 8 مهر 1397 - 21:44
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر:

۳۷۲ تن مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال کشور کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: از ابتدای سال تا کنون پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شده است میزان ۳۷۲ تن مواد مخدر در سطح کشور کشف و ضبط کند.

۳۷۲ تن مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال کشور کشف شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، سردار محمدمسعود زاهدیان در حاشیه برگزاری نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط مبارزه با مواد مخدر کشورهای خارجی مستقر در جمهوری اسلامی ایران که به همت پلیس بین‌الملل در ساوجبلاغ‌_استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا موفق شده است تا میزان ۳۷۲ تن مواد مخدر در سطح کشور را کشف و ضبط کند و اغلب این کشفیات تریاک بوده است.
وی افزود: میزان کشفیات و دستگیری‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و این مهم نشان از عزم و اراده جدی کشور می‌باشد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور بیان کرد:
موفق شدیم با تلاش نیروهای امنیتی مستقر در کشور و پلیس مبارزه با مواد مخدر میزان ۸۱۰ تن انواع مواد مخدر را کشف کند که از این میزان ۷۱۳ تن توسط نیروی پلیس کشف شد.
زاهدیان یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران موفق شده است در سطح بین‌الملل اقدامات درخور و شایسته‌ای داشته باشد و به عنوان یک کشور مطرح اقدام کند.

تولید ۹هزار تن مواد مخدر در افغانستان

وی به همجواری ایران و افغانستان اشاره کرد و ادامه داد: کشت غیرمجاز تریاک در افغانستان موجب شد تا تمهیدات بیشتری در این بخش از مرز داشته باشیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان بیشترین مواجه و مقابله با مواد مخدر را به مربوط به مرز افغانستان دانست و خاطرنشان کرد: تولیدات مواد مخدر از سال ۲۰۰۱ که ۱۸۵ تن بود به ۹ هزار تن رسیده است.
انتهای پیام/۳۳۹۳