استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 684841
پنجشنبه - 22 فروردین 1398 - 10:51
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان

۳۶۱ کیلوگرم موادمخدر در همدان کشف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: ۳۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر نوروز امسال در این استان کشف شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته است.

۳۶۱ کیلوگرم موادمخدر در همدان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: ۳۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر نوروز امسال در این استان کشف شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ هادی قزوینه بیان کرد: بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر مربوط به شهرستان های همدان، ملایر و رزن است.
وی اضافه کرد: ۷۰۶ عملیات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شده که ۶۸ طرح از این تعداد برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر بوده است.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان از شناسایی و دستگیری اعضای پنج باند فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در ۲۰ روز نخست امسال خبر داد.
سرهنگ قزوینه اظهار داشت: به طور میانگین ماهانه یک هزار عملیات توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اجرا می شود که سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۰ عملیات انجام شد.
وی گفت: رویکرد پلیس در سال جاری برخورد با تهیه و توزیع کنندگان، باندها و شبکه های قاچاق موادمخدر و روانگردان ها، تشدید مبارزه با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر است.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی قوی، رویکرد پیش دستانه را در دستور کار قرار داده تا ضربات مهلکی بر قاچاقچیان مواد مخدر وارد کند.
۷۰ باند تهیه و توزیع موادمخدر سال گذشته در استان همدان منهدم و ۱۰ هزار مصرف کننده، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
همچنین در این مدت حدود ۶ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در همدان کشف و ضبط شده و علاوه بر این ۱۳۰ دستگاه خودرو و ۳۸ موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.