استانها » البرز
کد خبر : 416920
چهارشنبه - 14 شهریور 1397 - 17:20
وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد

۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به تجهیزات ورزشی اختصاص یافت

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: امسال نخستین سالی است که ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه و توزیع تجهیزات ورزشی اختصاص پیدا کرده است و این طرح در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می شود.

۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به تجهیزات ورزشی اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ،  سیدمحمد بطحائی بعد از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان پویایی شادابی و سلامتی به سراسر کشور که به میزبانی استان البرز انجام شد، گفت: امیدواریم تمامی مناطق کشور از تجهیزات ورزشی، بهداشتی و آموزشی برخوردار باشند و ما آن را برایشان فراهم کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، گفت: نقش تربیت بدنی دانش آموزان با هدف تقویت نشاط و شادابی نسل آینده در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر آموزش‌وپرورش تقویت ورزش و سلامتی را یکی از عوامل مفید در ایجاد نشاط و پویایی جامعه دانست و اظهار کرد: به دلایل مختلف که مهم ترین عامل کمبود امکانات و نبود شرایط ورزشی است موفق نشده ایم در حوزه ورزشی درخشان باشیم.

بطحائی اضافه کرد: امسال نخستین سالی است که ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه و توزیع تجهیزات ورزشی اختصاص داده ایم و این طرح در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می شود.

به گفته وی باید به رشته های ورزشی بیش از پیش توجه شود و در این راستا ۲۵۰ چمن ورزشی در راستای توسعه فضای ورزشی افتتاح شده است.

وی اظهار کرد: به منظور ارتقاء فضای ورزشی مدارس استان البرز ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وزیر آموزش‌وپوروش در پایان با بیان اینکه ارتقاء فضای ورزشی باید یک مطالبه عمومی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: تمامی مردم و مسئولان باید برای رسیدگی و ارتقاء فضای ورزشی تلاش کنند.

انتهای پیام/