استانها » البرز
کد خبر : 600408
شنبه - 15 دی 1397 - 23:00
طی هفته گذشته

۲۵ نفر در البرز دچار مسمومیت با گاز شدند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان البرز گفت: هفته گذشته ۱۳ مأموریت اورژانس ۱۱۵ در سطح استان در قالب ارائه خدمات به مسمومین گاز مونوکسیدکربن مربوط می‌شود.

۲۵ نفر در البرز دچار مسمومیت با گاز شدند

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مهرداد بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ البرز موفق شدند طی هفته گذشته بیش‌از ۲ هزار و ۳۵۶ مأموریت به انجام برسانند.

وی افزود: تماس‌های تلفنی پاسخ داده شده طی این مدت که توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس ۱۱۵ البرز به انجام رسیده منجر به انجام ۲ هزار و ۳۵۶ ماموریت مذکور شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه این تماس‌های تلفنی با ارائه خدمات مشاوره به بیماران و اعزام آمبولانس بوده است، تصریح کرد: در این میان ۲۵۹ ماموریت در راستای ارائه امداد رسانی به حوادث ترافیکی است.

به گفته بابایی ۲ هزار و ۹۷ ماموریت دیگر نیز در قالب درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی است.

وی یادآور شد: بیش‌از هزار و ۶۸ نفر در انجام ماموریت‌های فوق بیمار به بیمارستان منتقل شد که در این میان حدود هزار و ۲۰ نفر مشمول خدمات سرپایی شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان البرز از انجام ۱۳ ماموریت در قالب مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن خبر داد و اضافه کرد: این ۱۳ حادثه ۲۵ مصدوم را به دنبال داشت که همه این افراد مشمول درمان پیش بیمارستانی شده و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان ضمن اشاره به شهادت یکی از کارکنان این مجموعه در خوزستان، خاطرنشان کرد: خانواده اورژانس البرز نیز در غم از دست دادن شهید حمید احمدی که به عنوان تکنسین اورژانس شهرستان اندیکا در عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان و افراد گرفتار در سیل جان خود را نثار کرد داغدار است.

انتهای پیام/و