استانها » البرز
کد خبر : 449437
چهارشنبه - 4 مهر 1397 - 15:54
مدیرکل اداره ورزش استان البرز مطرح کرد

۲۰درصد از مدال‌های مسابقات جاکارتا کشور، در دست البرزی‌ها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت:ورزشکاران قهرمان استان البرز موفق شده است ۲۰ درصد از مدال‌های کسب‌شده در مسابقات آسیایی جاکارتا ایران را از آن خود کنند.

۲۰درصد از مدال‌های مسابقات جاکارتا کشور، در دست البرزی‌ها

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس استان البرز در کرج، امیرغفرانی پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر کرج، گفت: استان البرز از ظرفیت‌های ورزشی متعددی برخوردار است که البته تا کنون کسب مدال‌های رنگارنگ برای ورزشکاران این استان بیانگر توان بالای ما است.
وی با بیان اینکه رویکرد قابل‌ملاحظه در کشور داشته‌ایم، افزود: استان البرز برای تحقق اهداف خود در حوزه ورزشی نیازمند یاری مسئولان استانی و کشوری است؛ کمبودهای بسیاری در حوزه سرانه ورزشی استان البرز وجود دارد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: ورزشکاران البرزی در مسابقات جاکارتا موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند که نیازمند کمک هستیم تا در برگزاری مراسم تجلیل کمبودی وجود نداشته باشد.
به گفته غفرانی ۲۰ درصد از مدال‌های کسب‌شده ورزشکاران در مسابقات آسیایی جاکارتا توسط قهرمانان ورزشی استان البرز به ارمغان رسیده است.
وی اظهار کرد: ورزشکاران استان البرز شرایط سختی را پشت‌سر گذاشتند و بسیاری از تمرینات خود را در پارک‌ها برگزار می‌کنند که باید در ساخت و تجهیز ورزشگاه‌های سطح استان تلاش کنیم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز در بخش پایانی سخنان خود به کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز در مسابقات آسیایی جاکارتا توسط ورزشکاران البرزی اشاره کرد.
انتهای پیام/