تولیدی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 195654
دوشنبه - 11 دی 1396 - 16:19
خبرنگار: ابراهیم قربانی

حضور مردم کاشان در راهپیمایی روز نهم دی

مهم ترین پیام حضور مردم این است که دولت کما فی السابق در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت نموده و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، براساس عقلانیت، ‌اعتدال و دوری از افراطی‌گری،‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود دارد.

حضور مردم کاشان در راهپیمایی روز نهم دی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دشمنان کینه ورز برای آنکه بتوانند توطئه های خود درباره ایران عزیز را جامه عمل بپوشانند، مدتهاست با ترفندها، زبانها و شیوه های مختلف تبلیغاتی تلاش می کنند مردم ایران رانسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  بی اعتنا و دلسرد ومایوس سازند .

اما :

شما مردم آگاه و بصیر، مومن و ولایتمدار  با حضور چشمگیر خود دراین مراسم همه ی این تلاش های خباثت آلود دشمنان را خنثی و ثابت کردید که مردم این دیار همچنان زنده و هوشیار ودر صحنه، آماده دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله خود و پاسداری از حاصل خون شهداست .

مهم ترین پیام حضور مردم  این است که دولت کما فی السابق در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت نموده و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، براساس عقلانیت، ‌اعتدال و دوری از افراطی‌گری،‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود دارد.

این مراسم نمادی جامع و کامل از وحدت کلمه و تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری و نماد واقعیِ دفاع از انقلاب ، رهبری و ارزش های اسلامی و ولایی بود که در خلق آن، همه جریان‌های سیاسی حضور داشتند .

اینجانب به عنوان خدمتگزار شما بر خود فرض می دانم از این حضور معنا دار و دشمن شکن آحاد مردم شریف و شهید پرور این خطه که با این حرکت انقلابی روح مقدس امام راحل ( ره ) و ارواح طیبه شهدا و همچنین دل رهبر معظم انقلاب  را شاد کرده و نام آنها را سرافراز ساختید تقدیر و تشکر نمایم .

انتهای خبر/